تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر : 27538

رکورد ارزش معاملات بورس امروز شکسته شد!

رکورد ارزش معاملات بورس امروز شکسته شد!

شاخص کل بورس امروز با افت دو هزار واحدی در مدار یک میلیون و ۵۷۳ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس هم امروز با رشدی قابل توجه در محدوده ۱۴ هزار میلیارد تومان قرار گرفت.

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت‌نیوز، بازار سهام امروز در دقایق ابتدایی شروع به کار خود با عرضه و روند منفی شاخص کل رو به رو شد. در پایان نیمه اول، روند بازار تغییر کرد و شاخص با رشد قابل توجهی مواجه شد. اما در نهایت روند شاخص برگشت و با افت دو هزار واحدی در مدار یک میلیون و ۵۷۳ هزار واحد قرار گرفت.

امروز شاخص کل هم‌وزن در تمام طول بازار روند مثبت خود را حفظ کرد و در نهایت هم با رشد ناچیز(۹ واحدی) در محدوده ۴۶۷ هزار واحدی قرار گرفت. ارزش معاملات بورس امروز در پایان بازار به ۱۴ هزار میلیارد تومان رسید رکورد ارزش معاملات در سال جاری شکسته شد. بیشترین تاثیر را امروز کگل، میدکو و فولاد در شاخص گذاشتند. بیشترین تراکنش هم برای سپید، شستا و خودرو ثبت شد.

بیشتر بخوانید: رکورد حجم و ارزش معاملات بورس شکسته شد

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۱۵هزار و ۲۷۵میلیارد تومان رسید. بیش از هزار و ۱۱۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی در بازار امروز اتفاق افتاد.

اما چرا امروز بازار با عرضه رو به رو شد؟ الهه ظفری، کارشناس بازار سهام در این باره معتقد است زمانی که بازار در یک روند صعودی قرار می‌گیرد و با اصلاحی مواجه نمی‌شود، شکل‌گیری روند اصلاحی طبیعی است و برای بازار نیاز است. اما به نظر نمی‌رسد این وضعیت ادامه‌دار باشد و با اصلاح‌های کوتاه مدت رو به رو خواهیم بود.

بازار فردا به چه صورت خواهد بود؟ علی صادقین درباره روند بازار فردا به تجارت‌نیوز گفت: با توجه به عرضه‌های امروز فکر می‌کنم بازار با فشار عرضه در نیمه اول مواجه باشد اما در نیمه دوم تحرکات بازار متعادل‌تر خواهد بود. این کارشاس بازار درباره گروه‌های پیش‌رو در بازار فردا همچنین گفت: گروه نمادهای دارویی، فرآورده‌های نفتی(روان کارها) و محصولات فلزی به نظر می‌رسد در بازار روند خوبی را داشته باشند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ