تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر : 146220

رشد 2 برابری پرداخت وام‌های حمایتی در شعب بانک صادرات

رشد 2 برابری پرداخت وام‌های حمایتی در شعب بانک صادرات
حجم وام‌های حمایتی و قرض‌الحسنه بانک صادرات ایران در چهار ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، 60 درصد افزایش ثبت کرد که نشان 2 برابر بودن نرخ رشد این وام‌ها نسبت به نظام بانکی است.
به گزارش شهر بورس و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مانده وام‌های قرض‌الحسنه حمایتی و تکلیفی پرداختی این بانک در 4 ماه ابتدای سال جاری از 988 هزار و 434 میلیارد ریال فراتر رفت که نسبت به 618 هزار و 733 میلیارد ریال مدت مشابه سال قبل، با افزایش 60 درصدی همراه بوده است.

رشد 60 درصدی وام‌های قرض‌الحسنه و حمایتی بانک صادرات ایران در حالی است که بر اساس آمارهای بانک مرکزی، تسهیلات خرد کمتر از 300 میلیون تومان کل نظام بانکی در 4 ماه ابتدای سال جاری با 27 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل، از 3337 هزار میلیارد ریال به 4241 هزار میلیارد ریال رسیده است.


بیشتر بخوانید:رکود بازار مسکن و افزایش اجاره بها


بانک صادرات ایران به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به اقشار آسیب‌پذیر در اقصی نقاط محروم کشور، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و حمایتی در بخش‌های مختلف وام ازدواج، فرزندآوری، مسکن شهری و روستایی، مشاغل خانگی و سایر وام‌‌های ضروروی را با جدیت در دستور کار دارد.

خبر مرتبط
از این بانک ها وام 200 میلیونی بگیرید! + شرایط دریافت
از این بانک ها وام 200 میلیونی بگیرید! + شرایط دریافت

بانک‌های دی، سامان، کشاورزی و ملت به مشتریان خود وام 200 میلیونی می‌دهند. شرایط و جزئیات دریافت این تسهیلات در این گزارش بررسی شده‌اند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ