تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 141470

خبر مهم درباره برخورد با بی حجابی و طرح نور

خبر مهم درباره برخورد با بی حجابی و طرح نور

سردار قاسم رضایی تأکید کرد که برخورد با جرم مشهود از وظایف ذاتی نیروهای انتظامی است و ما در حوزه عفاف و حجاب وظیفه قانونی و شرعی داریم.

به گزارش شهر بورس، سردار قاسم رضایی اظهار داشت اجرای طرح نور طبق قانون است و تغییر دولت‌ها تاثیری بر آن ندارد. برخورد با جرم مشهود از وظایف ذاتی نیروهای انتظامی است و ما در حوزه عفاف و حجاب وظیفه قانونی و شرعی داریم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، سردار قاسم رضایی، در جلسه شورای تأمین استان قزوین اعلام کرد: قانون، ملاک کار ماست و تغییر دولت‌ها هیچ تاثیری بر اجرای طرح نور ندارد. برخورد با جرم مشهود از وظایف ذاتی نیروهای انتظامی است و ما در حوزه عفاف و حجاب وظیفه قانونی و شرعی داریم. لازم است شورای تأمین نیز در راستای حمایت از این طرح گام بردارد.

اهمیت حفظ امنیت در استان قزوین

سردار رضایی افزود: استان قزوین دارای مردمانی شریف، انقلابی و شهیدپرور است که سه هزار شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. این استان نسبت به سایر استان‌ها امنیت و آرامش بیشتری دارد و این امر به دلیل فهم، فرهنگ و اعتقاد مردم و همچنین انسجام و هماهنگی مسئولان و نیروهای انتظامی است.

بررسی ضعف‌ها و مشکلات در استان قزوین

وی ادامه داد: باید ضعف‌ها و مشکلات موجود را شناسایی و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم. برای مثال، در بحث شرکت‌های خودرویی باید توجه کنیم چرا چنین اتفاقی در استان رخ داده است و سازمان‌های متولی چرا هشدارها و پیشگیری‌های لازم را انجام نداده‌اند. این موضوع باید به عنوان یک تجربه تلخ مورد استفاده قرار گیرد تا از تکرار آن جلوگیری شود.

مقابله با حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز

سردار رضایی تأکید کرد: اگر در استان قزوین برای برخی مسائل تدابیری اندیشیده نشود، این مشکلات ریشه‌دار خواهند شد. نخستین موضوع حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز است که آثار و تبعات اجتماعی و امنیتی مخربی دارد. باید اشراف اطلاعاتی خود را نسبت به دارندگان سلاح‌های غیرمجاز افزایش دهیم و اقدام به جمع‌آوری این سلاح‌ها کنیم.

برخورد با حضور اتباع بیگانه غیرمجاز

وی ادامه داد: یکی از تهدیدهای جدی استان، حضور اتباع بیگانه غیرمجاز است. لازم است در این حوزه اقدامات فوری انجام شود و کارفرمایانی که این اتباع را به کار می‌گیرند، مجرم تلقی شوند. این موضوع باید در دستور کار شورای تأمین استان قرار گیرد.

مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در پایان افزود: مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی از اولویت‌های اصلی ماست. ایست‌های بازرسی سیار در محورهای مواصلاتی استان باید تقویت شود تا از ورود این موارد جلوگیری شود.

منبع: ایسنا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات