تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 145176

خبر خوش برای معلمان بازنشسته، واریزی جدید در راه است

خبر خوش برای معلمان بازنشسته، واریزی جدید در راه است
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از تأمین منابع مالی برای پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شهر بورس، معلمان بازنشسته باید منتظر خبر خوشی باشند؛ قرار است مبالغی به حساب آنان واریز شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بر اساس رتبه‌بندی جدید، احکام معلمان معترض بازنشسته صادر خواهد شد. علی فرهادی درباره معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۲ که در اعتراض به رتبه‌بندی، درخواست افزایش رتبه داشتند، توضیح داد: پس از ارتقای رتبه این افراد، مبالغی به عنوان کسورات قانونی به صندوق بازنشستگی واریز خواهد شد و صندوق بر اساس رتبه‌بندی جدید، احکام مربوطه را صادر خواهد کرد.

پاداش خدمت بازنشستگان و چالش‌های موجود

وی با اشاره به تأمین منابع مالی مورد نیاز برای این فرآیند افزود: تعداد معلمان معترض زیاد نیست، اما تأمین منابع برای همه آن‌ها الزامی است و این کار به زودی انجام خواهد شد. فرهادی در ادامه به پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و تأکید کرد: نباید پاداش پایان خدمت این افراد با تأخیر پرداخت شود. باید منابع مالی به‌گونه‌ای تأمین شود که بلافاصله یا حداکثر یکی دو ماه پس از بازنشستگی، پاداش آن‌ها پرداخت گردد.

فرهادی با بیان اینکه مبلغ پاداش پایان خدمت در سال جاری به حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد، گفت: رقم این پاداش امسال بسیار بالاست. وی همچنین تأکید کرد که پرداخت این پاداش‌ها همواره با تأخیر مواجه بوده و فقط در سال ۱۳۷۶ پاداش‌ها در اردیبهشت یا خرداد پرداخت شده است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در حال مذاکره با سازمان برنامه و بودجه هستیم تا منابع مالی این مبلغ فراهم شود و پرداخت‌ها بر اساس تاریخ بازنشستگی به زودی آغاز گردد. زمان دقیق پرداخت‌ها نیز به اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات