تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 144520

خبر خوش از حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

خبر خوش از حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
سازمان تأمین اجتماعی زمان‌بندی پرداخت حقوق بازنشستگان مرداد ماه را اعلام کرد. پرداخت‌ها بر اساس حروف الفبا از ۲۰ مرداد آغاز خواهد شد.

به گزارش شهر بورس، سازمان تأمین اجتماعی زمان‌بندی پرداخت حقوق مرداد ماه بازنشستگان را اعلام کرد. بر اساس این اعلامیه، پرداخت مستمری بازنشستگان از تاریخ ۲۰ مرداد ماه آغاز شده و طبق روال معمول، به ترتیب حروف الفبا انجام خواهد شد. مستمری بخش اول بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حرف “الف” آغاز می‌شود، در روز ۲۰ مرداد ماه و مستمری بخش دوم این گروه نیز در روز ۲۱ مرداد ماه پرداخت خواهد شد.

سازمان تأمین اجتماعی پرداخت حقوق بازنشستگان را تا تاریخ ۳۱ مرداد و بر اساس حروف الفبا برنامه‌ریزی کرده است. بازنشستگان همکار سازمان تأمین اجتماعی، آخرین گروهی هستند که حقوق خود را در روز ۳۱ مرداد ماه دریافت خواهند کرد.

سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر تعهدات بلندمدت خود، اشاره کرد که پرداخت ماهانه حقوق به بازنشستگان، ازکارافتادگان و بازماندگان واجد شرایط، یکی از اصلی‌ترین وظایف این سازمان است. در حال حاضر بیش از ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار خانوار از این سازمان حقوق ماهانه دریافت می‌کنند.

اجتماعی2

منبع: مهر

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات