تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 156859

حراج بعدی سکه؛ زمان‌بندی و جزئیات خرید

حراج بعدی سکه؛ زمان‌بندی و جزئیات خرید
بیست‌وششمین حراج سکه طلا با تخصیص ۴۰۳۳ قطعه سکه به پایان رسید که به ۷۰ درصد از کل ثبت سفارش‌ها پاسخ داده شد. حراج بعدی سکه نیز در روز دوشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش شهر بورس، بیست‌وششمین حراج سکه طلا در تاریخ ۵ آبان ۱۴۰۳ با تخصیص ۴۰۳۳ قطعه سکه به متقاضیان به پایان رسید. از مجموع ۵۷۲۸ قطعه ثبت سفارش، حدود ۷۰ درصد از متقاضیان موفق به خرید شدند.

جزئیات حراج

در این حراج، از مجموع ۲۳۶۳ قطعه ربع‌سکه ثبت‌نام‌شده، ۱۷۷۸ قطعه با میانگین قیمت ۱۶ میلیون و ۴۳۳ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد. همچنین، از مجموع ۹۷۸ قطعه نیم‌سکه، ۵۹۲ قطعه با میانگین قیمت ۲۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد. در مورد تمام‌سکه‌ها، ۲۳۸۷ قطعه ثبت سفارش شد که ۱۶۶۳ قطعه با میانگین قیمت ۴۸ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان به فروش رسید.

تاریخچه و آمار حراج‌ها

از تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ تا کنون، ۲۶ حراج در سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده که مجموعاً ۳۹۷ هزار و ۹۲۱ قطعه انواع سکه به متقاضیان تخصیص یافته است. سهم ربع‌سکه‌ها از این مقدار ۲۱۱ هزار و ۷۸۸ قطعه، نیم‌سکه‌ها ۷۵ هزار و ۶۵۳ قطعه و تمام‌سکه‌ها ۱۱۰ هزار و ۴۸۰ قطعه بوده است.

زمان‌بندی حراج‌های آینده

بانک مرکزی اعلام کرده است که از این پس حراج‌های سکه در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود. حراج بعدی در تاریخ ۷ آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و خریداران تا ساعت ۲۳ امشب برای واریز وجه فرصت دارند.

خبر مرتبط
صعود دوباره قیمت طلا و سکه در بازار امروز
صعود دوباره قیمت طلا و سکه در بازار امروز

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه، با افزایش چشمگیر و همزمان با رشد دلار و تعطیلی بازار جهانی، به روند صعودی خود ادامه داد.

زمان‌بندی تحویل سکه

تحویل سکه بدون هزینه انبارداری از ۱۴ آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا ۲۱ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. هزینه تحویل به ازای هر سکه ۳۰ هزار تومان خواهد بود. اگر متقاضیان در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۹ آبان‌ماه برای دریافت سکه اقدام کنند، علاوه بر هزینه تحویل، باید هزینه انبارداری معادل ۵۰ هزار تومان در هر روز به ازای هر سکه پرداخت کنند.

در صورت عدم مراجعه برای دریافت سکه در زمان تعیین‌شده، معامله فسخ شده و وجه معامله به کیف پول خریدار بازگردانده می‌شود. همچنین، در صورت انفساخ معامله به‌دلیل عدم مراجعه، خریدار به مدت ۱۸۰ روز از ثبت هرگونه سفارش خرید در سامانه منع خواهد شد.

منبع: تسنیم

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون