تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
کد خبر : 136577

حال خوبِ بورس پیش از انتخابات

حال خوبِ بورس پیش از انتخابات
بازار بورس پیش از انتخابات ریاست جمهوری با رشد تقاضا و تشکیل صف‌های خرید سهام خودرویی و صندوق‌های اهرمی، حال و هوای مثبتی دارد.

به گزارش شهر بورس، از دقایقی پیش با افزایش تقاضا برای خرید سهام خودرو، صف خرید قابل توجهی در بازار بورس ایجاد شده است. خریداران با هدف بهره‌برداری از اهرم و موج‌های قوی، صف‌های خرید تشکیل داده‌اند و صندوق‌های اهرمی نیز به سرعت به سمت صف خرید پیش می‌روند.

در این بین، صندوق پالایش که دیگر صندوق سهامی مهم است نیز در یک قدمی تشکیل صف خرید قرار دارد. همچنین در گروه پالایشی، صف خرید سهام شپنا و شتران قابل توجه است و نشان از استقبال بالای سرمایه‌گذاران دارد.

همچنین تا این ساعت از معاملات بازار، شاخص کل بیش از 12 هزار واحد رشد داشته است و بیش از 80 درصد سهام بازار نیز در محدوده مثبت قرار گرفته‌اند.

حال خوبِ بورس پیش از انتخابات

خبر مرتبط
در چه صورت انتخابات به دور دوم کشیده می شود؟
در چه صورت انتخابات به دور دوم کشیده می شود؟

انتخابات ریاست جمهوری، از صبح امروز شروع شده است و مردم برای رای دادن به نامزد منتخب خود به پای صندوق های رای رفته اند. رای دهندگان از بین ۴ نامزد باقی مانده، یک نامزد را انتخاب کرده و قرار شده است تا ظهر روز شنبه، نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳ اعلام شود.

این رشد تقاضا و حال خوب بازار بورس در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران رخ می‌دهد. انتخابات که قرار است در 8 تیر ماه برگزار شود، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

از فردای روز انتخابات، یعنی 9 تیر ماه، دامنه نوسان به حالت قبلی باز خواهد گشت که این امر می‌تواند تاثیرات بیشتری بر بازار بورس داشته باشد. با توجه به این تغییرات و شرایط انتخاباتی، پیش‌بینی می‌شود که بازار بورس همچنان پرتحرک و با نوسانات قابل توجهی همراه باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ