تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 152017

تغییر تاریخ واریز حقوق بازنشستگان

تغییر تاریخ واریز حقوق بازنشستگان
فعالان صنفی بازنشستگان خواستار تعیین تکلیف در خصوص متناسب‌سازی حقوق‌ها شدند.

به گزارش شهر بورس، فعالان صنفی بازنشستگان قزوین خواستار تعیین تکلیف در خصوص متناسب‌سازی حقوق‌ها شدند. این گروه تأکید کردند که حقوق‌ها با دشواری پرداخت می‌شود، اما بازنشستگان براساس تاریخ دریافت حقوق خود برنامه‌ریزی کرده‌اند و تغییر این تاریخ‌ها می‌تواند زندگی آن‌ها را مختل کند.

نشست هم‌اندیشی میان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی قزوین در سالن جلسات تأمین اجتماعی این استان برگزار شد. این نشست به بررسی مشکلات و چالش‌های موجود در زمینه حقوق بازنشستگان و نیازهای بیمه‌ای و درمانی اختصاص داشت.

محمد اسدی، در این نشست بیان کرد که بیمارستان تأمین اجتماعی در قزوین بدهی‌هایی دارد که باید برای تسویه آن اعتباراتی تخصیص یابد. وی افزود که استاندار و مسئولان استان نیز تلاش کرده‌اند با بیمارستان‌های خصوصی به توافق برسند، اما تاکنون نتوانسته‌اند آن‌ها را متقاعد کنند تا قرارداد جدیدی با تأمین اجتماعی منعقد کنند. این موضوع از اصلی‌ترین مطالبات بازنشستگان است که خواهان بهبود خدمات درمانی و حل چالش‌های مرتبط هستند.

ضرورت تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

اسدی همچنین تأکید کرد که تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از نیازهای ضروری است و باید به سرعت به این موضوع پرداخته شود. وی با اشاره به دشواری‌های پرداخت حقوق‌ها، گفت: بازنشستگان براساس زمان دریافت حقوق، امور زندگی و پرداخت اقساط خود را تنظیم می‌کنند و نباید تاریخ پرداخت‌ها تغییر کند.

مشکلات بیمه تکمیلی و تأثیر آن بر خدمات درمانی

اسدی در خصوص بیمه تکمیلی نیز اظهار داشت که تنها یک دهم از مردم می‌توانند خدمات درمانی را از بیمارستان تأمین اجتماعی دریافت کنند. به همین دلیل، بیمه تکمیلی برای تأمین اجتماعی کمک‌کننده است و نباید به نحوی عمل شود که این خدمات محدود و مختل گردد.

منبع: اقتصاد آنلاین

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات