تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کد خبر : 89173

بیشترین سود بانکی در کدام بانک ها پرداخت می شود؟

بیشترین سود بانکی در کدام بانک ها پرداخت می شود؟
در مرداد ماه 1402 نرخ سود بانکی بلندمدت بانک‌ها از 18 درصد تا 25 درصد متغیر است. اما بیشترین سود بانکی در کدام بانک ها پرداخت می شود؟

به گزارش شهر بورس، بهمن ماه سال گذشته بود که بانک مرکزی در بخشنامه‌ای مصوبه شورای پول و اعتبار درباره اصلاح نرخ سود سپرده و تسهیلات را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. به این ترتیب حداکثر نرخ سود بانکی به 22.5 درصد برای سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت با سررسید سه ساله افزایش یافت.

با این حال، تورم‌های بالا در اقتصاد کشور باعث شده است که مردم تمایلی به سپرده‌گذاری در شبکه بانکی با این نرخ‌ها نداشته باشند، از همین روی، بانک‌ها با ترفندهای مختلف از جمله تعیین حداقل مبلغ سپرده، سعی می‌کنند که سود سپرده بیشتری به مشتریان خود پرداخت کنند.

بیشترین سود بانکی در کدام بانک ها پرداخت می شود؟

بانک آینده و بیشترین نرخ سود بانکی

بررسی‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهند که در مرداد ماه 1402 نرخ سود بانکی بلندمدت بانک‌ها از 18 درصد تا 25 درصد متغیر است. البته برخی از این سپرده‌ها تنها نام سپرده بلندمدت را یدک می‌کشند و بانک‌ها برای جذاب‌تر کردن آنها شرایطی را مهیا کرده‌اند که مشتریان بتوانند بدون پرداخت جریمه، پس از مدت زمان مشخصی مبلغی را از سپرده خود برداشت کنند یا آن را ببندند.

پیگیری‌ها حاکی از آنند که بیشترین سود پرداختی در شبکه بانکی مربوط به بانک آینده است و این بانک به سپرده‌هایی که حداقل موجودی آنها یک میلیارد تومان باشد، سودی 25 درصدی پرداخت می‌کند.


نرخ جدید سود بانکی اعلام شد + جدو


سود سپرده 23 درصدی در 23 بانک

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات