تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 145487

بیت‌کوین دوباره صعود کرد

بیت‌کوین دوباره صعود کرد
در پی افزایش قیمت بیت‌کوین به دلیل داده‌های تورمی مثبت، بازارهای مالی نیز واکنش نشان دادند. این خبر می‌تواند سرآغاز یک رشد پایدار برای ارزهای دیجیتال باشد.

به گزارش شهر بورس، بیت‌کوین به دلیل امیدواری به بهبود شرایط اقتصادی و آمار تورمی کمتر از پیش‌بینی‌ها، با افزایش قابل‌توجهی مواجه شد. این روند صعودی چند ساعت پس از بازگشایی بازارهای ایالات‌متحده آغاز شد و بازارهای مالی ژاپن و ایالات‌متحده نیز با رشد قابل‌توجهی به این حرکت پیوستند.

در روز گذشته، شاخص‌های بازار سهام ژاپن بخشی از زیان‌های اخیر خود را جبران کرده و با افزایشی بیش از سه درصد به کار خود پایان دادند. از سوی دیگر، بازارهای ایالات‌متحده با حرکتی مثبت همراه شدند که این امر منجر به صعود قیمت بیت‌کوین شد، هرچند با تاخیر. آمار تورم که کمتر از انتظارها بود، به عنوان یکی از عوامل کلیدی این افزایش قیمت شناخته می‌شود.

بیش از ۸ میلیارد دلار بازدهی از مت گاکس، فروش‌های عمده در آلمان و ایالات‌متحده و همچنین نگرانی‌های مرتبط با رکود اقتصادی نیز در این صعود نقش داشتند. با افزایش خوش‌بینی نسبت به داده‌های تورمی، بیت‌کوین برای یک رشد بزرگتر آماده می‌شود. بر اساس گزارش‌ها، فدرال رزرو ممکن است تا سپتامبر، نرخ بهره را در اوج خود حفظ کند.

ارزش کل بازار جهانی ارزهای دیجیتال اکنون ۲.۱۳ تریلیون دلار است که نسبت به روز گذشته ۱.۴۵ درصد افزایش یافته است. بیت‌کوین ۵۶.۲۷ درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد که نشان‌دهنده افزایش ۰.۴۶ درصدی در روز گذشته است. حجم کل معاملات در بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵.۳۲ میلیارد دلار بوده که نسبت به روز قبل ۲۰.۸۰ درصد کاهش داشته است. در بخش امور مالی غیر متمرکز، حجم معاملات ۳.۳ میلیارد دلار برآورد شده که معادل ۵.۰۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم معاملات سکه‌های پایدار نیز به ۶۰.۹۵ میلیارد دلار رسیده که ۹۳.۳۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار را شامل می‌شود.

منبع: ایسنا

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ