تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸
کد خبر : 136237

رئیس شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با شهر بورس:

با انتخاب پزشکیان فساد جایی در سیستم نخواهد داشت

با انتخاب پزشکیان فساد جایی در سیستم نخواهد داشت
شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: پزشکیان افراد فاسد را حتی یک روز هم در کنار خود نگه نمی‌دارد و از این جهت ان‌شاالله هیچ فسادی را در سیستم با مدیریت ایشان نخواهیم دید.

شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها در حاشیه همایش صنعت‌گران حامی مسعود پزشکیان در تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگار شهر بورس گفت: یکی از مشکلات اساسی کشور از نظر اقتصادی مسئله تحریم هاست که آثارش را در جامعه می‎‌بینیم. با توجه به رویکردی که آقای پزشکیان و تیم‌شان دارند، امیدوارم که ایشان بتوانند در این زمینه اقدام های خوبی انجام دهند. با رفع تحریم ها حتما گشایش خوبی از نظر اقتصادی خواهد شد.

دبیری ادامه داد: ضمن اینکه ایشان یک مدیر پاک‌دست و توانمند هستند، می‌توانند نظارت خوبی داشته باشند و از مجموعه‌ای استفاده خواهند کرد که همه آن ها افراد با تجربه، با سواد و توانمند هستند. در سیستم تحت مدیریت ایشان نظارت خوبی خواهد شد که ان‌شاالله هیچ فسادی را در سیستم نخواهیم دید. چون ایشان فردی هستند که افراد فاسد را حتی یک روز هم در کنار خود نگه نمی‌دارند و از این جهت حتما مدیریت خوبی در کشور انجام خواهند داد.

وی در انتها ابراز امیدواری کرد: با انتخاب پزشکیان شاهد رشد اقتصادی کشور باشیم و نرخ بیکاری پایین بیاید و مردم بتوانند وجود ایشان را سر سفره‌های خود حس کنند.

ویدئو گفت‌‌وگو شهر بورس با رئیس شورای عالی استان‌ها:

خبر مرتبط
سعید جلیلی با جمعی از نمایندگان مجلس دیدار کرد
سعید جلیلی با جمعی از نمایندگان مجلس دیدار کرد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با جمعی از نمایندگان مجلس گفت: امروز در نقطه حساس و بزنگاه تاریخی هستیم.

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ