تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کد خبر : 138730

رییس ستاد جبهه اصلاحات در آذربایجان شرقی:

باید به سمت مطالبه‌گری حرکت کنیم

باید به سمت مطالبه‌گری حرکت کنیم
رییس ستاد جبهه اصلاحات در آذربایجان‌شرقی گفت: ما باید به سمت مطالبه گری حرکت کنیم و مطالبات را به طور جدی پیگیری کنیم.

به گزارش شهر بورس، حسن پورعظیم رییس ستاد جبهه اصلاحات در آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات فعلی یک انتخابات غیرمنتظره بود که دکتر پزشکیان به عنوان یکی از سه گزینه جبهه اصلاحات بود که از شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفتند که پس از این تایید جهت سازماندهی ستادها، ما با کمبود زمان مواجه بودیم.

وی افزود: دلیل عمده بی‌نظمی‌های حاکم بر ستادها همین موضوع بود و ما در آذربایجان شرقی نیز در کمتر از دو هفته تشکیل ستاد دادیم و از علاقه‌مندان جهت همکاری دعوت به عمل آوردیم.

رییس ستاد جبهه اصلاحات در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شد که با عدم مشارکت قابل توجهی مواجه خواهیم شد که در مرحله نخست مشارکت در آذربایجان شرقی ۴۴ درصد بود که با همکاری مردم ۶۰۰ هزار رای برای دور دوم اضافه شد که تمامی آرای این آمار به مسعود پزشکیان اختصاص داشت.

پورعظیم تصریح کرد: در تمامی استان‌ها آرای قابل توجهی برای پزشکیان داشتیم و طبیعی بود که در شمالغرب‌کشور آرای بیشتری داشته باشیم. حتی در استان خراسان رضوی که خواستگاه جغرافیایی رقیب بود بالای یک میلیون رای به آقای پزشکیان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: بالاترین رای به مسعود پزشکیان به ترتیب در استان‌های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل بود.


بیشتر بخوانید:جزئیات برگزاری مراسم تحلیف و تنفیذ مسعود پزشکیان


رییس ستاد جبهه اصلاحات در آذربایجان شرقی در پاسخ به انتقاداتی مبنی بر پایین بودن آرای پزشکیان در شهرهایی همچون یزد که به عنوان نماد اصلاحات شناخته می‌شود، تاکید کرد: خواستگاه اصلاح‌طلبی در ایران، آذربایجان است و اگر انتخابات گذشته را مرور کنیم این موضوع ثابت می‌شود.

پورعظیم گفت: نگاه جبهه اصلاحات، پیگیری مطالبات مردم است و از تک‌تک افراد درخواست می‌کنم مطالبه‌گری از دولت را افزایش دهند. ما باید به سمت مطالبه گری حرکت کنیم و مطالبات را به طور جدی پیگیری کنیم.

رییس ستاد جبهه اصلاحات در آذربایجان شرقی در پاسخ به شهر بورس درباره افزایش اختیارات مدیران استانی طبق وعده مسعود پزشکیان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته شاهد این بودیم که در گفتمان آقای پزشکیان این‌نکته مطرح شد که اختیارات مدیران استاتی افزایش یابد و قطعا این موضوع در زمان ریاست‌جمهوری ایشان هم محقق خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما عادت کرده‌ایم که برای رسیدن به آرمان‌ها هزینه بدهیم و وقتی انسان در مسیری قدم بر میدارد باید هزینه بدهد. دموکراسی و‌ توسعه هزینه دارد و باید از منافع شخصی گذشت تا به سمت توسعه حرکت کرد.

پورعظیم گفت: نباید به سمت افتراق برویم و باید محبت، صلح و گفت‌وگو را جایگزین کنیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک صادرات