تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 144402

بازدید مدیر جدید امور کارنه‌تیر و آ ت آ اتاق ایران، از واحد امور کارنه‌تیر اتاق تبریز

بازدید مدیر جدید امور کارنه‌تیر و آ ت آ اتاق ایران، از واحد امور کارنه‌تیر اتاق تبریز
رحیم افروزنده، مدیر جدید امور کارنه‌تیر، آ ت آ و حمل‌ونقل بین‌المللی اتاق بازرگانی ایران، در جریان حضور در تبریز، از واحد امور کارنه‌تیر اتاق بازرگانی تبریز بازدید کرد.

به گزارش شهر بورس، رحیم افروزنده در جریان این بازدید، با تأکید بر نقش کلیدی تبریز در حمل‌ونقل بین‌المللی بر حل مسائل و مشکلات شرکت‌های استان تأکید کرده و از همکاری و مساعدت خود در این زمینه خبر داد.
وی همچنین در این بازدید از تلاش برای برقراری سفرهایی به‌منظور بازدید از گمرکات استان آذربایجان‌شرقی و همچنین برگزاری نشست‌های مشترک با مدیران شرکت‌های ملی و نقل بین‌المللی استان خبر داد.
سید ضیاء رضوی، مدیر امور کارنه‌تیر استان آذربایجان‌شرقی، در جریان این دیدار، ضمن تبریک انتصاب آقای افروزنده به سمت مدیریت امور کارنه‌تیر و آ ت آ حمل‌ونقل بین‌المللی اتاق بازرگانی ایران، گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این واحد در سال جاری ارائه داد.
وی بیان کرد: واحد امور کارنه‌تیر استان آذربایجان‌شرقی یکی از فعال‌ترین واحدهای کارنه‌تیر در کشور به شمار می‌آید و از ابتدای سال 1403 تاکنون 9 هزار و 100 جلد کارنه‌تیر برای شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی عضو اتاق بازرگانی تبریز خدمات متعددی صادر کرده است.
رضوی با اشاره به عملکرد کمیسیون گمرک، حمل‌ونقل و لجستیک اتاق تبریز در دهمین دوره هیئت نمایندگان گفت: این واحد علاوه بر ارائه خدمات به شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی عضو اتاق، موضوعات و مشکلات این قشر را در حوزه‌های مختلف احصاء و با برگزاری ده‌ها جلسه تخصصی و دعوت از  مسئولین ذی‌ربط، سعی در حل چالش‌های موجود کرده است.
وی امیدواری کرد: با حمایت‌های مدیریت جدید امور کارنه‌تیر اتاق ایران، بتوانیم سطح قابل توجهی از انتظارات بخش خصوصی استان را برآورده سازیم.

منبع:  روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز

خبر مرتبط
آیین بزرگداشت ۱۵۰ سالگی حاج محمد نخجوانی در اتاق تبریز برگزار شد
آیین بزرگداشت ۱۵۰ سالگی حاج محمد نخجوانی در اتاق تبریز برگزار شد

مراسم یادبود و آیین بزرگداشت ۱۵۰ سالگی حاج محمد نخجوانی در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات