تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
کد خبر : 146688

بازار سیاه حواله خودرو داغ‌تر از همیشه! / «ری‌را» به بالاترین قیمت‌ها فروخته می‌شود

بازار سیاه حواله خودرو داغ‌تر از همیشه! / «ری‌را» به بالاترین قیمت‌ها فروخته می‌شود
حواله فروشی خودرو دوباره اوج گرفته و این بار خودروی جدید «ری‌را» در صدر آگهی‌های فروش قرار دارد. این در حالی است که آمارهای مربوط به تولید و عرضه این خودرو همچنان نامشخص است و بازار سیاه حواله فروشی همچنان به قوت خود باقی است.

در روزهای اخیر، بار دیگر حواله فروشی خودرو در فضای مجازی رونق گرفته است، اما این بار توجهات به آگهی‌های فروش حواله خودروی جدید «ری‌را» به ویژه در طرح جوانی جمعیت جلب شده است و آگهی‌های مرتبط با فروش این حواله‌ها با افزایش چشمگیری همراه بوده است. نکته جالب اینکه این طرح با سهم ۵۰ درصدی تحویل خودرو و بدون نیاز به مسدود کردن ۲۳۰ میلیون تومان، توانسته افراد بیشتری را به خود جذب کند.

این طرح به گونه‌ای تنظیم شده که متقاضیان فقط باید فرزند دوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ متولد شده باشد و از شروط مربوط به ثبت نام در قرعه‌کشی معاف هستند. بنابراین، این حواله‌ها به‌ویژه برای خودروی «ری‌را» که هنوز تولید آن به‌طور دقیق اعلام نشده، بسیار جذاب شده است.

با وجود اینکه ایران خودرو تأکید کرده تنها در صورت تخصیص خودرو به فرد، موظف به تحویل آن است، بازار سیاه حواله فروشی همچنان فعال است. جستجو در فضای مجازی نشان می‌دهد قیمت حواله‌های خودروی «ری‌را» حتی به ۴۵۰ میلیون تومان نیز رسیده و این امر باعث جذب مشتریان زیادی شده است.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ