تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 76497

امید اسمعیل ظفر: با شعارهای پوپولیستی دیگران را تخریب نمی کنیم

امید اسمعیل ظفر: با شعارهای پوپولیستی دیگران را تخریب نمی کنیم
امید اسمعیل ظفر رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد ظفر گفت: ائتلاف اتاقی برای همه با شعارهای پوپولیستی دیگری را تخریب نمی‌کنند.

به گزارش شهر بورس، امید اسمعیل ظفر رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد ظفر در نشست بزرگ ائتلاف «اتاقی برای همه» که در شهرستان بناب برگزار شد، ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران، اظهار داشت: در این دوره از انتخابات برای اولین بار شهرستان‌های اطراف به شکل متحدانه بنده را به عنوان سرباز معرفی کردند که بزرگی بزرگان منطقه را نشان می‌دهد. اینکه آنها می‌خواهند یک جوان جویای نام را صاحب کرسی کنند اتفاق قابل تقدیری است.

وی به ذکر خاطره‌ای از عرق پدرش به شهرستان بناب پرداخت و گفت: پدر من در سال ۱۳۸۶ به فکر راه اندازی یک مجموعه تولیدی بود. از استان‌های هم جوار درخواست‌هایی برای این سرمایه‌گذاری وجود داشت.

وی افزود: آن زمان کارهای اجرایی در حال آغاز بود، اما من ۲۰ سال است که از بناب رفته‌ام. فرهنگ تلاش و کوشش شبانه روزی و فرهنگ رسیدن به هدف بدون رانت و رانت خواری در بناب است.


بیشتر بخوانید: نظر فعالان اقتصادی درباره ائتلاف اتاقی برای همه


امید اسمعیل ظفر رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد ظفر افزود: ائتلاف اتاقی برای همه متشکل از تشکل‌های مختلف است. حضور این افراد به کرسی اعتبار می‌دهد. با شعارهای پوپولیستی به خاطر اینکه خودشان به اتاق بروند دیگری را تخریب نمی‌کنند. این افراد به هر قیمتی نمی‌خواهند به اتاق بروند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات