تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
کد خبر : 132914

افزایش ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز از ۱۶ خرداد

افزایش ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز از ۱۶ خرداد
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز از افزایش ساعات کاری ناوگان این شرکت از ۱۶ خرداد ماه همزمان با تغییر ساعت کاری ادارات خبر داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، محمد حسین زاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات و در راستای رعایت اصل بهره وری و  مدیریت مصرف برق در بخش اداری و به منظور افزایش رفاه شهروندان محترم جهت مدیریت سفرها و دسترسی مطلوب به ناوگان حمل و نقل عمومی، ساعات کاری ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در کلیه خطوط ملکی و خصوصی از ۱۶ خرداد ماه افزایش می یابد.

وی گفت: همزمان با تغییر ساعت کاری ادارات، ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی  تبریز و حومه از روز چهارشنبه ۱۶ خرداد ماه، در روزهای عادی از ساعت ۵:۳۰ صبح الی ۲۰.۳۰ و در روزهای جمعه و تعطیل از  ساعت ۷:۱۵ صبح الی۲۰  به امر خدمات رسانی به همشهریان عزیز مشغول خواهند بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز در پایان تصریح کرد: در کنار این خدمات، تمامی مدیران و مسئولین حوزه بهره برداری و گشت های نظارت و بازرسی، بر عملکرد و خدمات ناوگان در پایانه ها، مسیرها  و خطوط مختلف نظارت می کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ