تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
کد خبر : 139471

در نشست هم‌اندیشی رئیس اتاق ایران با روسای کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران مطرح شد؛

اتاق های بازرگانی، امین و مشاور دولت چهاردهم

اتاق های بازرگانی، امین و مشاور دولت چهاردهم
نشست هم‌اندیشی رئیس اتاق ایران با روسای کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران برگزار و در آن بر لزوم ارائه پیشنهادهای کارشناسی در حوزه اقتصاد تاکید شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق ایران در این نشست، حفظ جایگاه و شأن بخش خصوصی را با توجه به شروع فعالیت دولت چهاردهم، مهم ارزیابی کرد و خواستار حضور مؤثر اتاق ایران در روند انتخاب وزرا به ویژه وزرای اقتصادی و ارائه پیشنهادهای دقیق و اجرایی برای حل مسائل و مشکلات حاکم بر اقتصاد کشور شد.

 حسن‌زاده، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و حضور مردم در صحنه انتخابات، گفت: مردم با رأی خود اعتمادشان را به آقای پزشکیان اعلام کردند و خوشبختانه این انتخابات با مدیریتی خوبی برگزار شد و حال امیدواریم که دولت جدید بتواند در سطح قابل قبولی، چالش‌های و مشکلات اقتصادی را حل کند.
عضو هیئت نمایندگان اتاق تبریز ادامه داد: نقش هر پارلمانی را کمیسیون‌ها تعریف می‌کنند و باید این اصل را مدنظر قرار دهیم و به سمتی برویم که دولت از تصدی‌گری دست بکشد و آن را به بخش خصوصی بسپارد. این هدف‌گذاری با ارائه نگاه‌های کارشناسی و مطالعاتی محقق خواهد شد.
سید باقر شریف‌زاده، نایب‌رئیس کمیسیون صنعت اتاق ایران و عضو هیئت نمایندگان اتاق تبریز، ارتقای جایگاه اتاق ایران را خواستار شد و تصریح کرد: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که دولت چهاردهم، اتاق ایران را مشاور امین و شایسته خود در طول فعالیت، بداند.
وی افزود: فرصتی که به وجود آمده را غنیمت بشماریم و از آن بهره ببریم. بخش خصوصی باید بتواند به دولت قدرت ببخشد و این مهم از طریق مشاوره‌های تخصصی و کارشناسی امکان‌پذیر است.
خبر مرتبط
بخش خصوصی خواستار همکاری بیشتر وزارت نیرو با صنایع
بخش خصوصی خواستار همکاری بیشتر وزارت نیرو با صنایع

نشست مشترک فعالان اقتصادی استان با حضور یونس اکبرپور پایدار؛ رئیس کمیسیون صنایع، انرژی و احداث اتاق تبریز و نمایندگانی از صنایع فولادی و صنایع غذایی استان آذربایجان‌شرقی در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ