تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 146656

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی خبر داد:

آغاز اجرای «طرح مهر تعاون» در بانک توسعه تعاون

آغاز اجرای «طرح مهر تعاون» در بانک توسعه تعاون
مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از اجرای " طرح مهر تعاون" در این بانک خبر داد.

به گزارش شهر بورس و به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، مسعود کردستانی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: این طرح به منظور بخشودگی جریمه تأخیرتأدیه دین تسهیلات و تعهدات اجرایی در بانک توسعه تعاون اجرایی شده است.

وی ادامه داد: با عنایت به اثر بخشی اهرم های تشویقی در بازگشت منابع و تعیین تکلیف مطالبات غیر جاری و با هدف مساعدت و حمایت از تعاونگران و مشتریان و با توجه به فرا رسیدن پانزدهمین سالروز تاسیس بانک توسعه تعان و همچنین در پیش رو بودن هفته دولت تعاون و بانکداری اسلامی طرح بخشودگی جریمه تاخیر تادیه و دین مطالبات بانک در قالب طرح مهر تعاون اجرا می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس آن دسته از مشتریانی که بدهی سررسید شده خود نزد بانک توسعه تعاون را از این تاریخ لغایت 31 شهریور 1403 به صورت یکجا پرداخت کرده و از این طریق بدهی خود را به روز یا تسویه نمایند مشمول این طرح می شوند.

کردستانی تصریح کرد: با اجرای این طرح مانده کل ۶ درصد جریمه تاخیر تادیه دین ناشی از اعطای تسهیلات و اعتبارات اسنادی ریالی و مانده کل جریمه تاخیر تادیه بدهی ناشی از ضمانت نامه های ریالی قابل بخشودگی است.

خبر مرتبط
دریافت خدمات متنوع مالی و بانکی از سامانه«بانکواره» بانک توسعه تعاون
دریافت خدمات متنوع مالی و بانکی از سامانه«بانکواره» بانک توسعه تعاون

سامانه «بانکواره» بانک توسعه تعاون به عنوان بستری امن و سریع برای خدمات رسانی غیر حضوری و دیجیتال به مشتریان بانک توسعه تعاون امکانات متنوعی فراهم کرده است.


بیشتر بخوانید:بدون ضامن وام 100 میلیون تومانی از بانک کشاورزی بگیرید


وی اضافه کرد: بخشودگی مانده ۶ درصد وجه التزام تأخیرتأدیه دین تسهیلات اعطائی از محل قراردادهای ارزی صندوق توسعه ملی صرفاً با اخذ مجوز از صندوق یاد شده و با هماهنگی امور مالی امکانپذیر می باشد.

وی اضافه کرد: جهت سهولت در اجرایی شدن این طرح اختیار بخشش به کلیه کمیته های وصول مطالبات شعب تفویض شده است لذا مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این طرح حداکثر تا تاریخ یاده شده به شعب بانک توسعه تعاون در سراسر استان آذربایجان شرقی مراجعه نمایند.

آغاز اجرای «طرح مهر تعاون» در بانک توسعه تعاون

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات