شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۳۳
کد خبر : 76611

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق تبریز در گفت‌وگو با شهر بورس:

1360 نفر در انتخابات اتاق حق رأی دارند/ رقابت 51 نفر برای تصاحب 15 کرسی

1360 نفر در انتخابات اتاق حق رأی دارند/ رقابت 51 نفر برای تصاحب 15 کرسی
صابر پرنیان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق تبریز گفت: ۱۳۶۰ نفر حائز شرایط رأی دادن داریم و 51 نفر برای تصاحب 15 کرسی اتاق رقابت می کنند.

صابر پرنیان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق تبریز در گفت‌وگو با شهر بورس در خصوص انتخابات اتاق بازرگانی تبریز اظهار داشت: امروز از ساعت ۸ صبح با استقبال کم‌نظیر انتخابات اتاق بازرگانی آغازشده است و امیدواریم که با حضور تولیدکنندگان، صنعتگران و بازرگانان شاهد تشکیل یک اتاق قدرتمند باشیم.

اتاق بازرگانی باید نماینده بخش خصوصی و پرچم‌دار اقتصاد استان باشد

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی باید نماینده بخش خصوصی و پرچم‌دار اقتصاد استان باشد که این موضوع هم با حمایت بخش خصوصی امکان‌پذیر است.


بیشتر بخوانید: انتخابات اتاق های بازرگانی در سراسر کشور آغاز شد


رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق تبریز تصریح کرد: نهایت تلاشمان را انجام خواهیم داد تا یک انتخابات سالم، منطبق با قانون و حفظ بخش خصوصی داشته باشیم.

وی با اشاره به واجدین شرایط رأی در این اتاق گفت: حدوداً ۱۳۶۰ نفر حائز شرایط رأی دادن داریم که همگی از طریق الکترونیکی احراز هویت شده و کارت الکترونیکی برای آن‌ها صادر می‌شود و امکان خدشه‌ای به انتخابات وجود ندارد.

صابر پرنیان

صابر پرنیان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق تبریز تأکید کرد: ۶۴ نفر از ۸۱ نفر ثبت‌نام کننده تأیید صلاحیت شدند که ۵۱ نفر امروز در انتخابات حضور دارند و مابقی انصراف دادند، در نهایت هم ۱۵ نفر انتخاب خواهند شد.

وی در خصوص تخلفات انتخاباتی عنوان کرد: گزارشاتی به دبیرخانه هیئت نظارت آمده است اما تخلف محرزی تا به این ساعت ندیده‌ایم و امیدواریم تا پایان انتخابات هم صنعتگران عزیز درشان اتاق بازرگانی حرکت کنند و اخلاق انتخاباتی رعایت شود.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =

پراپ تریدینگ

کمان