شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 15996

افت ناچیز شاخص کل بورس در این هفته

به گزارش شهر بورس و به نقل از تجارت نیوز، در پایان معاملات این هفته بازار سهام شاخص کل بورس تهران با ثبتی روندی نزولی و قرار گرفتن در سطح یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۶۷۵ واحدی، حدود ۰٫۳۷ درصد افت کرد تا هفته نزولی دیگری را به ثبت برساند. افت شاخص کل در

به گزارش شهر بورس و به نقل از تجارت نیوز، در پایان معاملات این هفته بازار سهام شاخص کل بورس تهران با ثبتی روندی نزولی و قرار گرفتن در سطح یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۶۷۵ واحدی، حدود ۰٫۳۷ درصد افت کرد تا هفته نزولی دیگری را به ثبت برساند. افت شاخص کل در حالی به ثبت رسید که شاخص کل هم‌وزن هم در این مدت ۲٫۶۷ درصدی کاهش داشت.

افت ناچیز شاخص کل بورس در این هفته

در این هفته ارزش معاملات هفتگی هم با افت مواجه شد به طوری که میانگین ارزش معاملات هفته منتهی به ۲۶ خرداد ۱۴۰۰، کمتر از ۴ هزار میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته افتی ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد. مهمترین اتفاق این هفته بورس، افشای اطلاعات الف نمادهای پالایشی و  خبر افزایش سود هر سهم این شرکت‌ها بود که منجر به سبزپوش شدن و سپس توقف اکثر این نمادها در روز چهارشنبه شد.  در پایان این هفته بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد تا همچنان روند تغییر مالکیت پول از حقیقی به حقوقی در بورس ادامه داشته باشد.

در پنج روز معاملاتی این هفته سه نماد ولکار، خعمرا و ساراب به ترتیب با ۲۴، ۲۲ و ۱۷ درصد بیشترین بازدهی را در میان نمادهای بازار سرمایه به نام خود ثبت کردند.

این هفته همچنین عرضه اولیه ومدیر به عنوان پنجمین عرضه اولیه بورس در سال ۱۴۰۰ انجام شد.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان