شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
کد خبر : 59802

کاهش ۱۱ درصدی صادرات پتروشیمی سنگاپور

کاهش ۱۱ درصدی صادرات پتروشیمی سنگاپور

ارزش صادرات محصولات پتروشیمی سنگاپور در سپتامبر ۲۰۲۲ نسبت به دوره مشابه سال پیش از آن ۱۱ درصد کاهش یافت و به یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون دلار رسید.

به گزارش شهر بورس، آمارهای مؤسسه دولتی اینترپرایز سنگاپور حکایت از این دارد که ارزش صادرات پتروشیمی این کشور آسیایی در سپتامبر ۲۰۲۲ با ۱۱ درصد کاهش نسبت به دوره مشابه پارسال به یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون دلار رسید، در حالی که صادرات داخلی غیرنفتی اندکی افزایش یافت.

براساس گزارش کالاخبر، آمارهای مؤسسه دولتی اینترپرایز سنگاپور نشان می‌دهد مجموع صادرات غیر نفتی این کشور در سپتامبر ۲۰۲۲ با ۳.۱ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار رسید، به‌طوری که این رقم در اوت ۲۰۲۲ افزایش ۱۱.۴ درصدی را ثبت کرده بود.


بیشتر بخوانید: قیمت پایه محصولات پتروشیمی اعلام شد

گفتنی است که صادرات کالاهای غیر الکترونیکی که شامل پتروشیمی و محصولات دارویی می‌شود، در ماه سپتامبر با ۷.۶ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه پارسال به ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار رسید، در حالی که در ماه اوت افزایش۱۶.۹ درصدی را ثبت کرده بود.

صادرات کالاهای غیر الکترونیکی سنگاپور به چین در ماه سپتامبر نسبت به مدت مشابه پارسل ۳۳.۳ درصد کاهش یافت و صادرات محصولات پتروشیمی در دوره مورد بررسی افت ۲۵ درصدی داشته است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 10 =

پراپ تریدینگ

کمان