شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
کد خبر : 4643

کارگزار ناظر سهام عدالت شما کیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه ای، فرایند آگاهی سهامداران سهام عدالت از کارگزار ناظر خود را اعلام کرد. بر این اساس سهامداران با تماس با مرکز اطلاع‌رسانی با شماره 1569 داخلی یک و وارد کردن کد ملی می‌توانند از کارگزار خود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه ای، فرایند آگاهی سهامداران سهام عدالت از کارگزار ناظر خود را اعلام کرد.

بر این اساس سهامداران با تماس با مرکز اطلاع‌رسانی با شماره 1569 داخلی یک و وارد کردن کد ملی می‌توانند از کارگزار خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید:
ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟ / سهام قابل فروش به ۵ میلیون تومان رسید

دراین اطلاعیه آمده است: بدین‌وسیله به اطلاع کلیه سهامداران محترم عدالت می‌رساند، با توجه به اینکه بیش از 50 درصد تماس‌های سمات مربوط به اطلاع از کارگزار ناظر سهامداران است، از روز شنبه 21 تیرماه این امکان فراهم شده تا سهامدارانی که از کارگزار ناظر خود مطلع نیستند با تماس به مرکز اطلاع‌رسانی سهام عدالت که به صورت شبانه روزی فعال است، اطلاعات مربوطه را دریافت کنند.

براساس این اطلاعیه، بسترهای مناسب و اطلاعات جامع سهامداران عدالت از قبیل وضعیت سفارش، میزان واریزی، تاریخ واریز، وضعیت پرداختی ها، معتبر بودن شماره شبا در اختیار کارگزار ناظر قرار گرفته است به طوری که از این پس ارائه این اطلاعات تنها بر عهده کارگزار ناظر است.

به گزارش شهر بورس، در پایان معاملات بورس در اولین روز هفته و با وجود سقوط شاخص کل بازار، ارزش سهام موجود در پورتفوی سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۶ میلیون و ۹۴۷ هزار تومان رسید. این در حالی بود که در پایان هفته گذشته کل ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۱۶ میلیون و ۸۵۴ هزار تومان بود. با این حساب سهامداران سهام عدالت طی یک روز سودی ۹۰ هزار تومانی را تجربه کردند. امروز (یکشنبه) نیز ارزش این سهام به 17 میلیون و 18 هزارتومان رسید.

منبع: سمات

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان