شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر : 5846

چشم‌انداز قیمت طلا در اولین هفته مرداد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، امروز قیمت انس جهانی طلا در تاریخ رکورد زد و به قیمت هزار و ۹۰۲ دلار رسید. به نظر می‌رسد با افزایش پی در پی قیمت انس جهانی، قیمت طلا در بازار داخلی تاثیر بپذیرد. حال آیا روند افزایش قیمت طلا در اولین هفته مرداد ادامه‌دار است؟ بیشتر بخوانید:

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، امروز قیمت انس جهانی طلا در تاریخ رکورد زد و به قیمت هزار و ۹۰۲ دلار رسید.

به نظر می‌رسد با افزایش پی در پی قیمت انس جهانی، قیمت طلا در بازار داخلی تاثیر بپذیرد. حال آیا روند افزایش قیمت طلا در اولین هفته مرداد ادامه‌دار است؟

بیشتر بخوانید:
قیمت سکه افزایش یافت

رئیس اتحادیه طلای تهران در پاسخ به این پرسش که «آینده طلا چه می‌شود؟»، به تجارت‌نیوز گفت: از هفته گذشته تاکنون به دلیل کاهش قیمت دلار قیمت طلا تا حدودی ثابت شده است؛ این در حالی است که با کاهش قیمت دلار قیمت طلا آن طور که انتظار می‌رفت، ارزان نشد. به نظر می‌رسد با افزایش قیمت انس جهانی طلا روند نوسانی قیمت طلا در اولین هفته مرداد ماه ادامه‌دار باشد.

ابراهیم محمدولی افزود: با ثبات قیمت طلا تقاضا نیز در بازار کاهش یافته است. علت کاهش تقاضا نیز این است که مردم در نظر دارند قیمت طلا به حداقل برسد تا با خیال آرام‌تری بتوانند خرید مورد نظر را داشته باشند.

او به علت افزایش قیمت طلا و قیمت انس جهانی طلا اشاره و اظهارکرد: به دلیل درگیری‌های تجاری اخیر میان چین و آمریکا امروز در طول تاریخ قیمت انس جهانی طلا رکورد زد و به بالاترین سطح قیمت یعنی هزار و ۹۰۲ دلار رسید. افزایش قیمت انس جهانی طلا نسبت به هفته گذشته ۲۰۰ دلار رشد داشته است.

محمدولی با اشاره به قیمت انواع سکه گفت: قیمت سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه به قیمت پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز به قیمت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − شش =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان