شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر : 73157

چرا خودپردازها پول نقد نمی دهند؟

چرا خودپردازها پول نقد نمی دهند؟
مشکل کمبود اسکناس در خودپردازهای بانکی بار دیگر بالا گرفته و مردم را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است. چرا خودپردازها پول نقد نمی دهند؟

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت‌نیوز، با وجود اینکه این روزها بخش عمده پرداخت‌ها با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی و بدون نیاز به پول نقد انجام می‌شود، اما در بسیاری از شرایط، استفاده از وجه نقد ناگزیر است. حال این سوال پیش می آید که؛ چرا خودپردازها پول نقد نمی دهند؟

با این حال، اگر این روزها به هر دلیلی به وجه نقد نیاز داشته باشید و بخواهید که از طریق خودپردازهای بانکی از حساب‌های جاری خود برداشت کنید، به احتمال زیاد دچار مشکل خواهید شد. چرا که بسیاری از خودپردازها در سطح شهر به دلایل مختلف پول نقد به مشتریان نمی‌دهند. حتی اگر بخواهید از باجه‌های بانکی، مبلغ موردنیاز خود را تامین کنید هم بانک‌ها معمولا شما را به خودپردازهایی هدایت می‌کنند که خالی از وجه نقد هستند.

این در حالی است که یکی از مهم‌ترین وظایف بانک‌ها، تامین نقدینگی مورد نیاز سپرده‌گذاران در هر زمان که آنها اراده کنند، است اما مدت‌هاست که بسیاری از مشتریان بانکی نمی‌توانند وجه نقد موردنیاز خود را از خودپردازهای بانکی دریافت کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + بیست =

پراپ تریدینگ

کمان