شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
کد خبر : 12187

چرا بورس امروز نزولی شد؟ / «مقامات اظهار نظر نکنند!»

به گزارش شهر بورس، در حل حاضر تنها مانع پیش‌روی بازار سهام برای شروع رشد دوباره انتظار کاهش قیمت دلار با روی کار آمدن بایدن است و سخنان رئیس جمهور در رابطه با دلار ۱۵ هزار تومانی نیز ترس و بی‌اعتمادی بازار را تشدید کرده است. اما دلایل ریزش بورس چیست؟ بورس مثبت می‌شود؟ ایمان

به گزارش شهر بورس، در حل حاضر تنها مانع پیش‌روی بازار سهام برای شروع رشد دوباره انتظار کاهش قیمت دلار با روی کار آمدن بایدن است و سخنان رئیس جمهور در رابطه با دلار ۱۵ هزار تومانی نیز ترس و بی‌اعتمادی بازار را تشدید کرده است. اما دلایل ریزش بورس چیست؟ بورس مثبت می‌شود؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگویی در رابطه با دلایل ریزش بورس گفت: بحث کاهش قیمت دلار و از طرفی جو منفی و بی‌اعتمادی حاکم بر بازار سرمایه از دلایل اصلی ریزش بورس محسوب می‌شوند اما سخنان رئیس جمهور در رابطه با دلار ۱۵ هزار تومانی نیز بی‌اعتمادی را تشدید کرد. به نظرم با رشد نقدینگی و تورم حاکم بر کشور اگر دلار زیر ۲۰ هزار تومان هم برسد باز هم این قیمت پایدار نیست.

این کارشناس در رابطه با زمان بهبود وضعیت بورس گفت: به نظر میی‌رسد در جریان معاملات این هفته شاهد بازگشت بازار سهام باشیم و احتمالا حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد تا اسفند ماه بازدهی داشته باشیم. همچنین نمادهای خودرویی در محدوده بازگشت قرار دارند.

همچنین محمد خبری‌زاد در رابطه با زمان بازگشت بورس گفت: بورس در حال حاضر در منطقه جذابی قرار دارد و هر لحظه امکان و شرایط بازگشت وجود دارد اما ایجاد بی‌اعتمادی نسبت به بازار سرمایه مانع بازگشت پول هوشمند به بازار سهام می‌شود.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان