شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۴۳
کد خبر : 13702

چرا امروز برای بورس مهم است؟

به گزارش شهر بورس، بازار سهام در روز گذشته با رشد ۲۲ هزار واحدی همراه بود و نمادهای بزرگی همچون فولاد، فارس و فملی تاثیر مثبت زیادی در روند شاخص داشتند. کارشناسان معتقدند با توجه به تحرکات بازار در روزهای گذشته امروز برای بازار روز مهمی است. با توجه به صعود ۲۲ هزار واحدی شاخص

به گزارش شهر بورس، بازار سهام در روز گذشته با رشد ۲۲ هزار واحدی همراه بود و نمادهای بزرگی همچون فولاد، فارس و فملی تاثیر مثبت زیادی در روند شاخص داشتند.

کارشناسان معتقدند با توجه به تحرکات بازار در روزهای گذشته امروز برای بازار روز مهمی است. با توجه به صعود ۲۲ هزار واحدی شاخص در روز گذشته، کارشناسان معتقدند بازار برای عبور از شاخص یک میلیون و ۲۷۰ آماده است و باید دید در روند معاملات امروز و روزهای آینده، شاخص می‌تواند از کانال یک میلیون و ۲۷۰ عبور کند یا خیر؟

یکی از کاربران توییتر درباره روند بازار اظهار کرد: بازار حرکت ۲۸ روزه خود را پشت سر گذاشت و به دنبال عبور از شاخص یک میلیون و ۲۷۰ است.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: امروز برای بازار روز مهمی است. امیدوارم به برکت تحرک برخی از سهم‌ها، باقی ۳۵۰ نماد از قفل بودن در صف فروش آزاد شوند.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان