شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
کد خبر : 62083

پیش بینی بورس امروز چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱

پیش بینی بورس امروز چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱
با توجه به روند معاملات سه شنبه،‌ در پیش بینی بورس امروز چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ به نظر می رسد که بورس امروز نیز معاملات نسبتا متعادلی را تجربه کند و شاید وزن تقاضا بیش تر از عرضه باشد.

به گزارش شهر بورس، با توجه به روند معاملات سه شنبه،‌ در پیش بینی بورس امروز چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ به نظر می رسد که بورس امروز نیز معاملات نسبتا متعادلی را تجربه کند و شاید وزن تقاضا بیش تر از عرضه باشد.

به گزارش سرویس بورس اقتصادآنلاین؛ بورس روز سه شنبه معاملات نسبتا متعادلی را پشت سر گذاشت؛ وقتی صحبت از تعادل معاملات می کنیم منظورمان این است که بازار در طول معاملات روند با ثباتی را پشت سرگذاشت. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که در سه روز ابتدایی بازار، همواره شاهد چرخش روند معاملات در طول روز بودیم. اما اینبار جریان تقاضا در کل بازار از ثبات نسبی برخوردار بود.

در نهایت شاخص کل افزایش حدود ۶ هزار واحدی را ثبت کرد و شاخص هم وزن نیز حدود ۳هزار واحد بالا آمد. ارزش معاملات خرد هم بالای ۳هزار میلیارد تومان بود.

اما آیا این با این روند معاملات می توان پیش بینی کرد که بورس دوباره جان گرفته است و منتظر روزهای سبز همانند آنچه در میانه های آبان تجربه کردیم، باشیم؟

همانگونه که در گزارش های قبلی اشاره شد، روند چند هفته گذشته بورس هرچند بازار را از یک برزخ تمام عیار دور کرد اما حالا به نقاط مقاومتی رسانده که برای عبور از آن به افزایش محسوس تقاضا نیاز دارد که این مهم نیز در شرایط کنونی بعید به نظر می رسد.

فعلاً به نظر می رسد که معاملات از جنس نوسان گیری و کوتاه مدتی است و روند صعودی میان مدت از عهده این شرایط بر نمی آید.

پیش بینی بورس امروز چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱

با توجه به روند معاملات سه شنبه،‌ به نظر می رسد که بورس فردا نیز معاملات نسبتا متعادلی را تجربه کند و شاید وزن تقاضا بیش تر از عرضه باشد. اما نزدیک شدن به محدوده مقاومتی شاخص کل ممکن است منجر به افزایش عرضه در میانه های بازار شود. موضوعی که معمولا در روزهای پایانی هفته از احتمال بالاتری نیز برخوردار است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان