شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
کد خبر : 12802

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۸ بهمن ۹۹

به گزارش شهر بورس، روز پنجشنبه افت دلار ادامه یافت و این ارز با ۴۰ تومان افت به بهای ۲۳ هزار و ۹۴۰ تومان رسید. امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟ در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: در شرایط کنونی، عده‌ای باور دارند، صحبت نکردن بایدن درباره برجام منجر به افزایش فعالیت خریداران می‌شود

به گزارش شهر بورس، روز پنجشنبه افت دلار ادامه یافت و این ارز با ۴۰ تومان افت به بهای ۲۳ هزار و ۹۴۰ تومان رسید. امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: در شرایط کنونی، عده‌ای باور دارند، صحبت نکردن بایدن درباره برجام منجر به افزایش فعالیت خریداران می‌شود و قیمت را به بالای ۲۴ هزار تومان بازمی‌گرداند.

این در حالی است که عده دیگری باور دارند، بازار یک هفته توان عبور از سطح ۲۴هزار و ۵۰۰ تومان و رسیدن به کانال ۲۵ هزار تومانی را از خود نشان نداد. از نگاه آنها این مساله نشان می‌دهد خریداران زیادی در بازار حاضر نیستند که قیمت را دچار تکانه‌های شدید کنند.

در هر صورت، قیمت دلار دو هفته پیش زیر ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان نیز معامله شده بود و در بازه کوتاهی توانست بالای ۱۳ درصد افزایش قیمت را به ثبت برساند.  به‌نظر می‌رسد برخی از معامله‌گران هفته گذشته از برخی خریدهای خود سودگیری کردند.

آنها در صورتی که تشخیص بدهند کف قیمت دلار همان سطح ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومانی است، بار دیگر با قدرت وارد معاملات خواهند شد، امری که موجب افزایش دوباره قیمت‌ها خواهد شد. در مقابل به‌نظر می‌رسد بازارساز سعی دارد قیمت را در درجه اول در کانال ۲۳ هزار تومان به آرامش برساند و پس از آن، فشار فروش را بیشتر کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان