شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
کد خبر : 7018

پیش‌بینی بورس فردا ؛ حمایت حقوقی‌ها یا ادامه سیر نزولی؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با پیش‌بینی بورس فردا (۹۹/۵/۲۶) گفت: احتمالا فردا حقوقی‌ها برای جمع کردن بازار دست به خرید می‌زنند اما چون ما در بعضی از نمادها اصلاح کافی را نداشتیم شاید اصلاح بازار تا روز دوشنبه ادامه پیدا کند. وی افزود: در بحث نرم

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با پیش‌بینی بورس فردا (۹۹/۵/۲۶) گفت: احتمالا فردا حقوقی‌ها برای جمع کردن بازار دست به خرید می‌زنند اما چون ما در بعضی از نمادها اصلاح کافی را نداشتیم شاید اصلاح بازار تا روز دوشنبه ادامه پیدا کند.

وی افزود: در بحث نرم افزاری معاملات، امروز در سامانه کارگزاری مفید مشکلاتی پیش آمد که تعدادی از سهامداران نمی‌توانستند خرید انجام دهند و مانده حساب خود را نمی‌دیدند، همچنین فروش سهام عدالت از سوی کارگزاری‌ها و نقد کردن آن عواملی هستند که بر نوسان بورس تاثیر گذارند.

او گفت: در سال‌های اخیر در مواقعی که بازار سیر نزولی پیدا می‌کرد صندوق‌ها به کمک بازار می‌آمدند ولی الان صندوق‌ها به خاطر محدودیت‌های قانونی نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:
جلسه اضطراری برای بازگشت بازار/ حقوقی‌ها دست به کار می‌شوند؟
بورس همچنان تحت تاثیر حواشی دارا دوم
بزرگ ترین افت تاریخ بورس رقم خورد/ رکوردزنی منفی شاخص کل

وی در ادامه این گفت وگو افزود: پیش‌بینی از بورس فردا احتمالا بازار سهام فردا را هم با سیر نزولی پشت سر خواهد گذاشت و شاید از روز دوشنبه کمی از سیر نزولی آن کاسته و آرام شود، اما اگر این روند بخواهد ادامه‌دار شود قطعا کار سخت خواهد شد.

خبری‌زاد در پایان یادآور شد: وقتی بازار چند روز پشت سر هم منفی باشد ابطالی‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری زیاد می‌شود و این صندوق‌ها برای اینکه بتوانند وجه ابطالی را پرداخت کنند مجبورند سهم بفروشند و این مسئله خودش دلیلی برای افزایش فشار است، یعنی وقتی اوضاع اینگونه می‌شود از سمت صندوق‌ها فشار مضاعفی هم روی بازار تحمیل می‌شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =

پراپ تریدینگ

کمان