شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
کد خبر : 11062

پیش‌بینی بورس فردا 26 آذر 99 / رشد بازار از دی آغاز می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل سنگین‌ترین ریزش خود در چند وقت اخیر را تجربه کرد و بسیاری از کارشناسان عقیده دارند ریزش بورس به دلیل نوسان‌گیری بازارگردان‌ها تشدید شده است. حمیدرضا فرهادی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو یی در رابطه با روند نزولی بورس گفت: تقریبا

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل سنگین‌ترین ریزش خود در چند وقت اخیر را تجربه کرد و بسیاری از کارشناسان عقیده دارند ریزش بورس به دلیل نوسان‌گیری بازارگردان‌ها تشدید شده است.

حمیدرضا فرهادی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو یی در رابطه با روند نزولی بورس گفت: تقریبا هر سال پس از گذر از یک سال تورمی، بازارها و از جمله بازار سرمایه مدتی دچار رکود می‌شود. بر این اساس می‌توان گفت روند کنونی بازار نگران‌کننده نیست. چراکه رشد منطقی بازار سهام از دی ماه آغاز می‌شود.

همچنین به گفته فرهادی پیروزی بایدن در انتخابات قطعی شده و هنوز سیاست خارجه کشور ما در مقابل آمریکا و سیاست این کشور نسبت به ایران مجهول است و بازارها در حالت بلاتکلیفی به سر می‌برند. به گفته این کارشناس احتمالا از دی ماه هم بازارها از رکود خارج می‌شود و هم سیاست خارجی ایران مشخص شده است.

فرهادی در رابطه با بورس فردا گفت: چون طی دو سه روز گذشته، عرضه در بازار زیاد بوده، احتمالا فشار عرضه بازار فردا را در ابتدای کار نزولی می‌کند. اما احتمالا در ادامه روند معاملات تقاضا بیشتر می‌شود و نوعی تعادل شکل می‌گیرد.

به گفته فرهادی احتمالا در محدوده یک میلیون و 350 تا یک میلیون و 400 هزار واحد از بازار حمایت می‌شود و شاخص کل بازار از محدوده یک میلیون و 200 هزار واحدی پایین‌تر نخواهد رفت.

منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید:
رکورد منفی بورس در روز لغو عرضه اولیه اپال / ارزش معاملات بورس نصف شد

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان