شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
کد خبر : 10930

پایان سبز بورس در فشار عرضه دقایق پایانی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات اولین روز هفته شاخص کل بورس تهران اگرچه با رشدی 1.4 درصدی به کار خود پایان داد اما فشار عرضه در بسیاری از نمادها موجب شد تا روند شاخص در دقایق پایانی نزولی شود. امروز همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز 1.4 درصد رشد را به ثبت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات اولین روز هفته شاخص کل بورس تهران اگرچه با رشدی 1.4 درصدی به کار خود پایان داد اما فشار عرضه در بسیاری از نمادها موجب شد تا روند شاخص در دقایق پایانی نزولی شود. امروز همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز 1.4 درصد رشد را به ثبت رساند.

در معاملات امروز که با جابجایی بیش از 15 میلیارد سهم همراه بود، ارزش معاملات بالغ بر 16.6 هزار میلیارد تومان به ثبت رسید و نمادهای فولاد، فملی و تاپیکو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

همچنین سه گروه خودرویی، فلزات اساسی و بانکی‌ها نیز بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. معاملات امروز که در ابتدا با افزایش تقاضا در اکثر نمادهای شاخص‌ساز همراه بود در میانه‌های راه با افزایش عرضه در گروه‌های فلزات همراه شد و اگر چه در پایان نمادهای چون فولاد و ذوب با صف خرید به کار خود پایان دادند ولی صف خرید نمادهایی چون فملی و تاپیکو ریخته شد تا شاخص کل در نهایت با 21 هزار واحد رشد به کار خود پایان دهد.

امروز همچنین معاملات وپارس باطل شد، روز چهارشنبه خبر عرضه اولیه اپال منجر شده بود تا این نماد با صف خرید سنگین همراه شود و امروز معامله در این نماد با تخلف همراه شد.

از دیگر اتفاقات مهم امروز، متوقف شدن نماد فارس به دلیل افشای اطلاعات الف بود. فارس در شفاف‌سازی خود سود حاصل از عرضه اولیه بوعلی را اعلام کرد.

منبع: تجارت نیوز

بیشتر بخوانید: سهام عدالتی‌ها برای دریافت سود چه کنند

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان