شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
کد خبر : 11173

گزارش اختصاصی شهر بورس

ورود تراکتور به بورس؛ اتفاق جذاب در آستانه وقوع؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، پس از واگذاری باشگاه تراکتور به بخش خصوصی در سال 97، محمدرضا زنوزی مطلق در محافل مختلف بارها از ورود این باشگاه پرطرفدار به بازار سرمایه سخن گفته است. مالک و هیئت مدیره باشگاه تراکتور در تمامی این سال‌ها، تلاش‌هایی برای فراهم‌سازی مقدمات حضور این باشگاه در بورس انجام

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، پس از واگذاری باشگاه تراکتور به بخش خصوصی در سال 97، محمدرضا زنوزی مطلق در محافل مختلف بارها از ورود این باشگاه پرطرفدار به بازار سرمایه سخن گفته است.

مالک و هیئت مدیره باشگاه تراکتور در تمامی این سال‌ها، تلاش‌هایی برای فراهم‌سازی مقدمات حضور این باشگاه در بورس انجام داده‌اند و گویا حالا بیش از هر زمان دیگری برای انجام این مهم مصمم هستند و فعالیت‌هایی نیز در این راستا صورت می‌گیرد.

نزدیک به یک ماه پیش بود که باشگاه تراکتور با تغییرات مدیریتی مواجه شد و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره جدیدی را به خود دید؛ مدیرانی اقتصادی که نام آنها برای اکثر اهالی بازار سرمایه کاملاً شناخته شده است. سجاد سیاح و حسین امین‌دخت که سابقه مدیریت در چندین شرکت بورسی را دارند، در حال حاضر به عنوان مدیرعامل و معاون اقتصادی باشگاه تراکتور فعالیت می‌کنند.

در اوایل شهریورماه بود که مالک باشگاه تراکتور از عرضه سهام این باشگاه در بورس طی 6 ماه آینده خبر داد و با حضور مدیران اقتصادی در رأس امور باشگاه تراکتور، این باشگاه حالا بیش از هر زمان دیگری در آستانه حضور در بازار سرمایه قرار گرفته است.

شنیده‌های شهر بورس حاکی از آن است که مدیران اقتصادی باشگاه تراکتور که از زمان حضور خود در تبریز، به دنبال فراهم سازی مقدمات عرضه سهام این باشگاه بودند اخیراً جلساتی را نیز در این خصوص برگزار کرده‌اند و طی ماه‌های آینده مقدمات ورود این باشگاه به بورس فراهم خواهد شد.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا بالاخره ورود باشگاه تراکتور به بازار سرمایه در نهایت عملی می‌شود تا این معادله جذاب اقتصادی – ورزشی رقم بخورد یا خیر.

لازم به ذکر است شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان از جمله شرکت‌های تحت مالکیت محمدرضا زنوزی مطلق است که در بورس تهران فعالیت دارد و شرکت فرهنگی، ورزشی اقتصادی تراکتور نیز از سهامداران این شرکت بورسی است که ورود تراکتور به بورس می‌تواند دومین شرکت بورسی این مجموعه باشد.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان