شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر : 59113

واگذاری بلوکی سهام سرخابی ها

واگذاری بلوکی سهام سرخابی ها
سهام تیم های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار می شود.

به گزارش شهر بورس، رییس سازمان خصوصی سازی از واگذاری سهام سرخابی ها به صورت بلوکی خبر داد.

بر اساس گزارش افکارنیوز، حسین قربانزاده دوشنبه شب در حاشیه آغاز بکار چهاردهمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک ، بیمه و خصوصی سازی در جزیره کیش با بیان این مطلب اظهار کرد: به زودی مجامع واگذاری سهام این تیم ها برگزار و پس از ان برای ارزش گزاری و واگذاری بلوکی به همراه چند شرکت دیگر انجام می شود.

وی همچنین در خصوص واگذاری شرکت کیش ایر به بخش خصوصی نیز گفت: بدون شک فرایند واگذاری این شرکت به بخش خصوصی انجام می شود و بازگشت آن به بدنه دولت غیر ممکن است.

قربانزاده یادآور شد: واگذاری این شرکت به بخش خصوصی یک روند قانونی بوده و کیشوندان و سرمایه گذاران این جزیره در صورت علاقه مندی می توانند با ثبت شرکتی آن را بر اساس قانون خریداری بکنند.


بیشتر بخوانید:غرفه شهر بورس میزبان نایب رئیس اتاق ایران و نماینده مجلس


رییس سازمان خصوصی سازی که یکی از سخنرانان آیین افتتاحیه این نمایشگاه بود در سخنرانی خود اظهار کرد: انتظار می رود منابع اقتصادی کشور با واگذاری به بخش خصوصی از زندان ناکارآمدی آزاد شود.

بخش نمایشگاهی رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۲ عصر دوشنبه گشایش یافت که در ان ۲۵۰ شرکت و سازمان خصوصی و دولتی در ۹۰ غرفه نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی توانمندی های خود در موضوعات تخصصی را به نمایش گذاشته اند.

الگوهای نوین مالی از بازار پول و سرمایه، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کشور و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بانک داری بین المللی، دیپلماسی اقتصادی، توسعه تجارت با کشورهای منطقه، اقتصاد الکترونیک و تاسیس بورس بین الملل، اقتصاد مسکن و آینده پژوهی از دیگر رویکردهای این رویداد است.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان بورس و اوراق بهادار، بیمه و بانک مرکزی، بانک ها و بیمه های خصوصی و دولتی، سازمان بنادر و دریا نوردی، فرابورس ایران و منطقه آزاد تجاری کیش از جمله شرکت کنندگان این رویداد هستند.

بازدیدکنندگان می توانند هر روز از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه ساعات ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید از این نمایشگاه به محل نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش واقع در جنب فرودگاه مراجعه کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + یک =

پراپ تریدینگ

کمان