شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
کد خبر : 10516

واریز یک هزار میلیارد تومانی صندوق توسعه ملی، بورس را تکان داد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی 2.6 درصدی با قدرت وارد کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی شد. این رشد در حالی رخ داد که شاخص کل هم‌وزن نیز 2.3 درصد افزایش داشت. در جریان معاملات امروز که در آن فملی به دلیل مجمع

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی 2.6 درصدی با قدرت وارد کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی شد. این رشد در حالی رخ داد که شاخص کل هم‌وزن نیز 2.3 درصد افزایش داشت.

در جریان معاملات امروز که در آن فملی به دلیل مجمع فوق‌العاده متوقف بود، سه نماد فارس، شستا و تاپیکو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. این در حالی بود که در فرابورس نیز مارون، بپاس و آریا بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد 2.9 درصدی شاخص فرابورس داشتند.

همچنین ارزش معاملات امروز بورس 16 هزار میلیارد تومان بود که طی داد و ستد بیش از 16 میلیارد سهم به ثبت رسیده بود.

سه گروه خودرو، بانک و فراورده‌های نفتی نیز امروز بیشترین ارزش معاملات بورس را به نام خود ثبت کردند و نمادهای وتجارت‌، خودرو و شستا نیز پرمعامله‌ترین نمادهای بورسی بودند.

بازار سهام امروز را با یک خبر بسیار خوب به پایان رساند و آن واریز شدن یک هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به حساب بورس و صندوق تثبیت بازار سرمایه بود. خبری که در دقایق پایانی بازار موجب تقویت صف‌های خرید و بهتر شدن معاملات شد.

ورود قدرتمند شاخص کل به کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی این نوید را به معامله‌گران می‌دهد که تا پایان هفته شاخص کل حتی کانال یک و نیم میلیونی را فتح کند.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان