شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
کد خبر : 5881

هشدار حذف متقاضیان طرح ملی مسکن تهران

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با هشدار حذف متقاضیان طرح ملی مسکن تهران اعلام کرد: بیش از 73 هزار واحد جهت ساخت اقدام ملی در برنامه استان تهران پیش بینی شده است. وی افزود: در همین راستا 3700 نفر احراز شرایط شده و نکته حائز

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با هشدار حذف متقاضیان طرح ملی مسکن تهران اعلام کرد: بیش از 73 هزار واحد جهت ساخت اقدام ملی در برنامه استان تهران پیش بینی شده است.

وی افزود: در همین راستا 3700 نفر احراز شرایط شده و نکته حائز اهمیت این است که تاکنون در مجموع 1000 نفر اقدام به افتتاح حساب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:
پرداخت وام ودیعه مسکن به ۱ میلیون نفر

وی با اشاره به این که از این تعداد تنها 54 نفر واریز وجه داشته اند، افزود: ضروری است تمام شهروندان استان تهران که تاکنون پیامک افتتاح و واریز وجه دریافت کرده‌اند ظرف 2 هفته آینده نسبت به واریز وجه اقدام کنند تا در سامانه طرح ملی مسکن باقی بمانند.

بیشتر بخوانید:
وام ودیعه مسکن؛ از حمایت کارشناسان تا انتقاد برخی نمایندگان مجلس
ورود بدون محدودیت ارز به صورت اسکناس و راه اندازی بورس مسکن

خلیل محبت خواه ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان با اشاره به هشدار حذف متقاضیان طرح ملی مسکن گفت: در صورتی که اقدامات فوق از سوی ثبت نام کنندگان انجام نشود، این شهروندان مشمول دستور العمل حذف از طرح ملی خواهند شد.

منبع: تسنیم

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان