شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر : 9347

نمادهای پالایشی و پتروشیمی لیدر بورس شدند

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معامالت امروز بازار سهام نمادهای فلزات اساسی و خودرویی که هر دو عملکرد خوبی یکی در دوره اصلاح و دیگری در دوره بعد از اصلاح بازار سهام داشتند روندی منفی را دنبال کردند و فشار عرضه در این نمادها و کلیت بازار سهام باعث افت بیش از

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معامالت امروز بازار سهام نمادهای فلزات اساسی و خودرویی که هر دو عملکرد خوبی یکی در دوره اصلاح و دیگری در دوره بعد از اصلاح بازار سهام داشتند روندی منفی را دنبال کردند و فشار عرضه در این نمادها و کلیت بازار سهام باعث افت بیش از یک درصدی شاخص کل و نیم درصدی شاخ هم‌وزن شدند

در جریان معاملات امروز بازار سهام ارزش معاملات خرد سهام امروز بازار 10825 میلیارد تومان بود و همچنین نمادهای پالایشی و پتروشیمی‌ها روندی مثبت داشتند و به نوعی لیدر بازار شدند،

به نظر می‌رسد روند صعودی نمادهای پالایشی و پتروشیمی به دلیل افزایش قیمت ارز باشد زیرا این نمادها وابستگی شدیدی به نرخ ارز دارند و به نوعی ارز محور هستند، اما از طرفی هم نمادهای بازار سهام در حال حاضر با دلار 20 هزار تومانی معامله می‌شوند و این در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد به مراتب بیشتر است.

بشتر بخوانید: آینده بورس از نگاه مدیرعامل بورس تهران

همچنین برخی معتقدند عدم واکنش بازار سهام به نرخ ارز به دلیل در پیش بودن انتخابات آمریکا است و باید تا مشخص شدن نتیجه این کارزار انتخاباتی به نوعی منتظر بمانیم.

در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص هم‌وزن نشان از کلیت منفی بازار سهام می‌داد و از طرفی هم برخی از شنیده حاکی از عرضه سنگین حقوقی‌ها در جریان معاملات امروز دارد.

همچنین امروز نماد شستا مجمع برگزار کرد و در رابطه با موضوعاتی چون تعیین بازیگردان، مبلغ سود و افزایش سرمایه گفتگو شد و در نهایت مبلغ سود شستا 120 تومان برای هر سهم شناسایی شد.

و نماد فخوز نیز افزایش سرمایه 162 درصدی از محل سود انباشته خواهد داشت.

به نظر می‌رسد روند بازار سهام هفته آینده روندی بهتر باشد و حجم عرضه کمتر شود، زیرا هم امروز و هم روزهای گذشته حمایت‌هایی از بازار سهام و جمع کردن صف‌های فروش شد.

اما سیگنال‌های خوبی از سهم‌های بازار سهام وو ارزندگی آن‌ها به گوش می‌رسد که به نظر می‌رسد بازار سهام در حال شروع رشدی دوباره و آماده شدن برای روندی صعودی خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان