شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
کد خبر : 12421

کدام نمادهای بورسی افزایش سرمایه دارند؟

به گزارش شهر بورس، در روزهای اخیر پنج شرکت اطلاعیه‌هایی درخصوص افزایش سرمایه منتشر کرده‌اند. هر کدام از این شرکت‌ها در مراحل متفاوتی از افزایش سرمایه هستند. غدشت پیشنهاد هیات‌مدیره شرکت دشت مرغاب به مجمع عمومی فوق‌العاده درخصوص افزایش سرمایه از مبلغ ۵۳ میلیارد ریال به مبلغ ۵۸۴ میلیارد ریال (معادل ۹۹۴ درصد) از محل

به گزارش شهر بورس، در روزهای اخیر پنج شرکت اطلاعیه‌هایی درخصوص افزایش سرمایه منتشر کرده‌اند. هر کدام از این شرکت‌ها در مراحل متفاوتی از افزایش سرمایه هستند.

غدشت

پیشنهاد هیات‌مدیره شرکت دشت مرغاب به مجمع عمومی فوق‌العاده درخصوص افزایش سرمایه از مبلغ ۵۳ میلیارد ریال به مبلغ ۵۸۴ میلیارد ریال (معادل ۹۹۴ درصد) از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها است. براساس اطلاعات مندرج شده در سامانه کدال هدف از این افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالی و کاهش ریسک مالی در صورت وضعیت مالی شرکت و بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی اعلام شده است. سرمایه فعلی شرکت ۵۳ میلیارد ریال است. این شرکت برای چندمین بار درصد افزایش سرمایه خود را تغییر داده است.

کاما

درحالی که اخیرا شرکت «باما» افزایش سرمایه‌ای ٩٠٠ درصدی از محل سود انباشته داده، قصد دارد از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های خود هم افزایش سرمایه‌ای داشته باشد. شرکت کاما درصد افزایش سرمایه خود را در حالی از ۲۷۹ درصد به ۸۵ درصد تغییر داد که دلیل آن را این گونه اعلام کرد با توجه به الزام ارزیابی کامل سرمایه‌گذاری بلندمدت و عدم امکان ارزیابی شرکت‌هایی فاقد کنترل لذا پس از استعلام و پذیرش شرکت کانی کربن در بازار سرمایه ارزیابی سرمایه‌گذاری‌ها انجام می‌شود.

وتوشه

شرکت سرمایه‌گذاری پارس توشه با سرمایه فعلی ۱۵۰۰ میلیارد ریال در نظر دارد سرمایه خود را ۲۲۰ درصد معادل ۳۳۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته افزایش دهد. هدف از این افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالی عنوان شده است.

کیسون

شرکت کیسون با انتشار اطلاعیه‌ای به منظور شفاف‌سازی اعلام کرد افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت- طبقه زمین و ساختمان مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

چدن

در همین راستا هیات‌مدیره شرکت تولیدی چدن‌سازان پیشنهاد افزایش سرمایه به میزان۸۰۰ درصد را به مجمع فوق‌العاده اعلام کرد که از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها تامین می‌شود. سرمایه فعلی شرکت ۱۷۰۰ میلیارد ریال است. هدف از انجام این افزایش سرمایه استفاده از معافیت‌های مالیاتی درج شده در ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی و حمایت از کالای ایرانی است.

منبع: دنیای اقتصاد

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان