شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
کد خبر : 14725

موافقت بانک مرکزی برای حمایت از بازار سرمایه

به گزارش شهر بورس ، عبدالناصر همتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: امروز دو جلسه مفصل در خصوص بورس داشتیم. یکی درستاد هماهنگی اقتصادی دولت و در حضور رئیس محترم جمهور و دیگر جلسه‌ای در مجلس شورای اسلامی درحضور رئیس محترم مجلس. وی افزود: اراده جمعی دولت و مجلس حمایت از بازار سرمایه و

به گزارش شهر بورس ، عبدالناصر همتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: امروز دو جلسه مفصل در خصوص بورس داشتیم. یکی درستاد هماهنگی اقتصادی دولت و در حضور رئیس محترم جمهور و دیگر جلسه‌ای در مجلس شورای اسلامی درحضور رئیس محترم مجلس.

وی افزود: اراده جمعی دولت و مجلس حمایت از بازار سرمایه و اقدام برای افزایش اعتماد سهامداران به بازار بورس است. تصمیمات متخذه درجهت حمایت از بورس خصوصا سهامداران خرد بود.

همتی گفت: مجاز بودن بانک‌ها در اعطای تسهیلات به کارگزاری‌ها و شرکت‌های سرمایه گذاری، پیشنهاد مستثنی شدن بانک‌ها از قانون رفع موانع تولید در خرید سهام بورسی غیر مدیریتی، فروش ۲۰۰ میلیون دلار از منابع صندوق توسعه ملی و پرداخت معادل ریالی آن به صندوق تثبیت سهام و نیز اصلاح نرخ تسعیر دارایی‌های ارزی بانک‌ها، مواردی از موافقت‌های بانک مرکزی بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان