شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
کد خبر : 56340

میزگرد چالش‌ها و راهکارهای ورود شرکت‌ها به بورس/

آمادگی فرابورس برای برگزاری دوره های ورود به بازار سرمایه

آمادگی فرابورس برای برگزاری دوره های ورود به بازار سرمایه
مهدی دیندار مدیر پذیرش گروه صنعتی و معدنی شرکت فرابورس ایران از آمادگی این شرکت برای برگزاری دوره ورود به بازار سرمایه برای صاحبان صنایع خبر داد.

مهدی دیندار در میزگرد تخصصی شهر بورس با موضوع چالش‌ها و راهکارهای ورود شرکت‌ها به بورس، اظهار داشت: در صورتی که آموزش فرهنگ شراکت را بتوانیم همگانی کنیم، راه زیادی را پیموده‌ایم.

وی افزود: فرابورس آمادگی این را دارد که با حضور شرکت‌ها و کارگزاران دوره ای در تبریز برای صنعت‌گران و صاحبان شرکت‌ها برگزار و نسبت به تشریح مزایای ورود شرکت‌ها به بازار سرمایه اقدام کند.

مدیر پذیرش گروه صنعتی و معدنی شرکت فرابورس ایران ادامه داد: درست است که هزینه های ورود شرکت ها به بازار سرمایه در کوتاه مدت زیاد بوده، اما در بلند مدت پذیرش شرکت ها در بورس به نفع آنها خواهد بود.


بیشتر بخوانید: میزگرد چالش ها و راهکارهای ورود شرکت ها به بورس توسط شهر بورس برگزار شد


مهدی دیندار با اشاره به روش های تأمین مالی شرکت‌ها، خاطرنشان کرد: تامین مالی از طریق بازار سرمایه به راحتی انجام می شود.

وی در واکنش به سوال یکی از حاضران درمورد تخلفات انجام گرفته پیرامون ورود شرکت‌ها به بازار سرمایه، گفت: درباره مشاوران پذیرش اگر خللی وجود دارد، باید به سازمان بورس اعلام شود تا پیگیری های لازم انجام گیرد.

مهدی دیندار ادامه داد: رتبه بندی مشاوران در فرابورس انجام می‌شود و این موضوع در سایت فرابورس وجود دارد. اگر شرکتی رتبه بهتر داشته باشد، می تواند مشاوره های بهتری انجام دهد.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان