شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 47750

مهرشاد سهیلی بازداشت شد

مهرشاد سهیلی بازداشت شد
مهرشاد سهیلی که در چند وقت اخیر حواشی زیادی به پا کرده بود، بازداشت شده و این روزها در زندان به سر می‌برد.

به گزارش شهر بورس، عین الله نیازی فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای نیابت قضائی صادره از استان قم مهرشاد سهیلی بازداشت شده است.

وی تصریح کرد: در راستای نیابت قضائی دستگاه قضائی استان قم و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) صبح امروز مهرشاد سهیلی بازداشت و با قرار قانونی روانه زندان شده است.

وی اظهار داشت: این حوزه قضائی مجری اجرای دستور نیابت قضائی بوده و از محتوای پرونده متهم بازداشت شده مطلع نیست.

مهرشاد سهیلی نوجوانی‌ 17 ساله  اهل روستای موسیان ایلام است که خود را «جوان‌ترین فرمانده قرارگاه جهادی کشور» نامیده بود و با برقراری ارتباطات عجیب با چهره های مذهبی تا سیاسی مبادرت به جمع آوری میلیاردها تومان پول با عنوان محرومیت زدایی کرده بود.

براساس گزارش های منتشر شده در رسانه ها، سهیلی بعد از ترک تحصیل مدتی به حوزه رفت اما از حوزه هم انصراف داد. او پس از بروز انتقاداتی از «فرماندهی»  قرارگاه جهادی حضرت مهدی هم انصراف داد و گفت که مشغول اداره‌ی یک موسسه فرهنگی در قم است.

او در سال ۹۸ یعنی در سن ۱۵ سالگی از کتاب زندگینامه خود با عنوان “ستاره‌ای از غرب” رونمایی کرد.

مهرشاد سهیلی بازداشت شد

از نکات جالب توجه حضور مرحوم آیت الله مصباح یزدی در مراسم رونمایی از کتاب زندگینامه او در قم است.

مهرشاد سهیلی بازداشت شد

سهیلی در برنامه های مختلف تلویزیونی هم حضور پیدا کرد و اکثر خبرگزاری های اصولگرا هم با عنوان نوجوان موفق و جهادی مصاحبه هایی را با او ترتیب دادند.

گزارش میدانی و انتقادی 22 دی ماه روزنامه فرهیختگان درباره سهیلی با تیتر «من مهرشاد! کل ایران را دور زدم» علاوه بر بازتاب وسیع درباره این پدیده عجیب با انتقادات تند این نوجوان هم همراه بود که خبرنگار فرهیختگان را متهم به درخواست مالی از خود کرد.


بیشتر بخوانید: من مهرشاد! کل ایران را دور زدم


موضوعی که باعث شکایت خبرنگار فرهیختگان از سهیلی شد.

صادق امامی در اینباره نوشت:آقای سهیلی برای اثبات ادعای دروغش یک سند رو کند. اتهام دروغین درخواست مالی من از آقای سهیلی هم نشانه دستان خالی این ⁧جهادگر پوشالی⁩ است، هم اثبات کننده گزارش من از آنچه در موسیان دیدم.

او که در انتخابات ریاست جمهوری گذشته به عنوان رییس ستاد انتخاباتی جوانان ابراهیم رییسی در قم فعالیت می کرد حالا متهم به سوء استفاده از مبالغ جمع آوری شده مردمی و خرید خانه و اتومبیل  با این وجوه است.

ارتباطات وسیع این فرد که از کودکی تا نوجوانی ادامه داشت و با روش هایی نامعلوم موفق به جلب نظر مراجع تقلید تا سازمان های صاحب نام عقیدتی و سیاسی و نظامی شده بود،موجب حیرت بسیاری از کاربران فضای مجازی و رسانه ها شده بود.

منبع : کلان شهر

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان