شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 76008

در همایش مدیران مسئولیت پذیر مطرح شد؛

منابع انسانی مهمترین اصل در کار

منابع انسانی مهمترین اصل در کار
اولین همایش مدیران مسئولیت پذیر با رویکرد آشنایی با الزامات قوانین کار و تامین اجتماعی با محوریت روابط کار در تبریز برگزار شد.

به گزارش شهر بورس، آرمینا چاره جو مدیر اجرایی همایش مدیران مسئولیت پذیر با بیان اینکه تبریز اولین شهری است که در بخش خصوصی همایشی برای منابع انسانی و روابط کار به صورت تخصصی برگزار می کند، افزود: سعی کردیم، سخنرانان همایش از بهترین اساتید حوزه باشند.

وی با اشاره به اینکه ضعف این حوزه اکثرا در این موضوع است که از حقوق کارفرما حمایت نمی‌شود، ادامه داد: همواره حق پرسنل است که رسیدگی می شود،از این رو با برگزاری این مشاوره ها و همایش بیشتر به حقوق کارفرما توجه شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به مسئولیت سنگین مدیریت، باید تلاش شود تا کارفرما و مدیران بتوانند از بدو استخدام تا تسویه قرارداد مناسبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه اولین شعار این همایش این است که منابع انسانی، سرمایه انسانی است، گفت: هرکس به منابع انسانی نگاه تخصصی تری داشته باشد موفق تر عمل می کند، می تواند ان را به عنوان سرمایه جذب شرکت خود کند و پرسنل مورد اعتمادی داشته باشد.

مهدی نوفر دبیر اجرایی این همایش با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری این رویداد، گفت: خوشبختانه علاقمندان و کارفرمایان این حوزه استقبال خوبی از همایش داشتند.

وی با بیان اینکه دانش مهمترین مسئله ای است که مدیران باید در راستای ارتقا آن تلاش داشته باشند، افزود: مدیران و کارفرمایان باید نسبت به جذب نیروها و منابع انسانی در رده ها و سطح شغلی مناسب آگاهی داشته باشند.

وی اضافه کرد: سال ۱۴۰۲ ان شالله سالی است که تبدیل نیروی انسانی به سرمایه های انسانی در آن به تحقق می پیوندد و کارفرما برای خود تکلیف کنند که سرمایه خود را چطور در روابط کاری مدیریت کنند.

نوفر با اشاره به اینکه استقبال خوبی از اولین دوره همایش مدیران مسئولیت پذیر شد، ادامه داد: انشالله در دوره های اتی شاهد حضور کارفرماهای بیشتر باشیم.

وی با بیان اینکه اولین دوره از همایش با محوریت اشنایی با قوانین کار و تامین اجتماعی در کسب و کار شروع شد، افزود: در دوره های آتی به موضاعاتی همچون آشنایی با بحث فروش، تولید و مشکلات آن و امر توسعه پرداخت.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =

پراپ تریدینگ

کمان