شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲:۴۵
کد خبر : 69551

ممنوع الکاری مادر کیان پیرفلک صحت دارد؟

ممنوع الکاری مادر کیان پیرفلک صحت دارد؟
عموی کیان پیرفلک خبر از جلوگیری از به کار مادر کیان دارد اما ممنوع الکاری مادر کیان پیرفلک صحت دارد؟

به گزارش شهر بورس، امروز خبری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که نشان از ممنوع الکاری مادر کیان پیرفلک داشت اما ممنوع الکاری مادر کیان پیرفلک صحت دارد؟

امروز خبری به نقل از عموی کیان پیرفلک، منتشر شده است و وی مدعی شده است که در شرایطی که زینب مولایی مادر کیان در استخدام رسمی آموزش و پرورش است، اما مسئولان حراست آموزش و پرورش ایذه روز شنبه بدون هیچ توضیحی از حضور او در کلاس‌های درس جلوگیری کردند.

سجاد پیرفلک ادامه داده است: زمانی که همسر برادرم راهی کلاس درس می‌شود، از دفتر او را صدا می‌کنند و به صورت نامحترمانه و بدون درک شرایط داغدار بودن اعلام می‌شود به حراست آموزش و پرورش ایذه مراجعه کند.


بیشتر بخوانید: ماجرای مهاجرت بهنوش بختیاری چیست؟


در حراست نیز با رفتاری تند و غیرمحترمانه اعلام می‌کنند که دیگر اجازه تدریس در مدرسه را ندارد. این در حالی است که در برابر درخواست مادر کیان پیرفلک که حداقل نامه اخراجم را بدهید، اعلام می‌کنند، نامه‌ای هم به او نخواهند داد.

واکنش آموزش و پرورش خوزستان به ممنوع الکاری مادر کیان پیرفلک

اما آموزش و پرورش روایت دیگری دارد و این نوع خبر گویی از سوی خانواده پیرفلک در مورد شرایط فعالیت مادر کیان پیرفلک را خبرسازی می داند.بابک نوری زاد، مدیر روابط عمومی استان خوزستان گفت: به هیچ عنوان خانم مولایی مادر کیان پیرفلک به حراست آموزش و پرورش معرفی نشده است. ایشان بخاطر فوت فرزند و داغداری ، سه ماه در محل کار حاضر نشدند که آموزش و پرورش نیز شرایط روحی ایشان را درک کرد و فقط بعد از طی این سه ماه از ایشان خواسته شده به کارگزینی آموزش و پرورش ایذه مراجعه کند تا پس از رفع ایرادات اداری به محل کار خودشان بازگردند.

منبع: رکنا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − پنج =

پراپ تریدینگ

کمان