شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
کد خبر : 75719

معرفی هتل های پنج ستاره تبریز

معرفی هتل های پنج ستاره تبریز

شهر زیبا و با اصالت تبریز مکانی بی نظیر و مقصد سفر بسیاری از اقوام ایرانی است، در این مقاله هتل های پنج ستاره تبریز را معرفی می کنیم.

به گزارش شهر بورس، محال است اهل سفر باشید و گشت و گذار در یک شهر تاریخی با فرهنگی غنی و مردمانی اصیل همچون شهر زیبای تبریز شما را به وجد نیاورد. در این مقاله هتل های پنج ستاره تبریز از جمله هتل لاله پارک تبریز را به شما معرفی می کنیم. پس لطفاً تا پایان مطلب همراه ما بمانید و با بهترین هتل های تبریز آشنا شوید.

معرفی هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک تبریز واقع در اتوبان پاسداران، پایین تر از میدان فهمیده و در جنب مرکز خرید لاله پارک واقع شده است. هتل لاله پارک در ابتدا هتل کایا نام داشت و مدیران ترکیه ای آن را اداره می کردند. پس از مدتی مدیریت این هتل زیبا و مجهز به دست مدیران ایرانی افتاد و نام آن به لاله پارک تغییر یافت.

اکنون هتل لاله پارک یکی از هتل های پنج ستاره تبریز محسوب می شود که امکانات رفاهی و خدمات ویژه ارائه می دهد. هتل لاله پارک 220 اتاق و 7 سالن کنفرانس دارد. علاوه بر این مرکز بهداری، سالن باله به مساحت 1053 متر مربع، استخر سرپوشیده و رستوران های ترکیه ای ویژگی های قابل توجه دیگر این هتل زیبا هستند.

احتمالا چشیدن طعم غذاهای ترکیه ای در رستوران ترکیه آن هم در داخل ایران برایتان جالب توجه باشد. در رستوران ترکیه ای هتل لاله پارک غذاهای اصیل کشور ترکیه همراه با صبحانه های بی نظیر ترکیه ای سِرو می شود.

همچنین اگر از علاقه مندان به خرید در سفر هستید، حتما نزدیکی هتل لاله پارک تبریز به مراکز خرید برایتان جالب توجه و مفید خواهد بود. در نزدیکی هتل لاله پارک یکی از مراکز خرید بزرگ تبریز با همین نام وجود دارد. مجتمع تجاری لاله پارک مدرنترین و مجهزترین مرکز خرید غرب کشور محسوب می شود و فاصله چندانی با هتل لاله پارک ندارد.

سایر هتل های پنج ستاره تبریز

علاوه بر هتل لاله پارک در شهر تبریز هتل های دیگری با کیفیت 5 ستاره احداث شده است. از جمله می توان به هتل کندان، هتل شهریار و هتل ائل گلی اشاره کرد. در ادامه با این هتل های 5 ستاره تبریز بیشتر آشنا خواهید شد.

هتل کندوان تبریز

هتل صخره ای کندوان هتل 5 ستاره دیگری است که همچون هتل لاله پارک تبریز و سایر هتل های 5 ستاره تبریز مورد توجه میهمانان و مسافران خصوصاً توریستان قرار گرفته است. معماری منحصر به فرد این هتل در منطقه ییلاقی با آب و هوای کوهستانی چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

هتل کندوان در فاصله 40 کیلومتری از شهر تبریز واقع شده است. آب این هتل از بهترین منبع آب معدنی در ایران تأمین می شود که از طریق لوله کشی قابل استفاده است. مردم بسیاری در ایران و حتی خارج از ایران برای سپری کردن مدت سفر خود هتل صخره ای کندوان را انتخاب می کنند و از صرف غذاهای سنتی و خوراکی های مخصوص تبریز در رستوران های این منطقه لذت می برند.


بیشتربخوانید: تقویت گردشگری با ایجاد فضای سبز در خانه مشروطه تبریز


هتل شهریار تبریز

هتل پنج ستاره دیگری در شهر تبریز با نام هتل شهریار وجود دارد. این هتل بین المللی بوده و امکانات رفاهی گسترده ای را به مهمانان و مسافران ارائه می دهد. 200 اتاق و سوئیت، سالن های کنفرانس با ظرفیت 1300 نفر و سرویس دهی عالی و با کیفیت پرسنل ویژگی های برجسته این هتل محسوب می شوند. هتل شهریار تبریز در اول جاده ائل گلی از خروجی راهنمایی واقع شده است.

از امکانات و خدمات برجسته دیگر هتل شهریار می توان به رستوران ها، کافی شاپ، استخر، اینترنت پر سرعت رایگان، تلفن، سیستم تهویه هوا، سونا، پارکنیگ اختصاصی، صبحانه رایگان، دسترسی به حمل و نقل عمومی و دسترسی به حمل و نقل به فرودگاه اشاره کرد. لازم به ذکر است که استخر این هتل قابل اجاره بوده و در بیشتر مواقع برای میهمانی های ویژه یا مراسمات و تشریفات قبل از عروسی اجاره داده می شود.

معرفی هتل های پنج ستاره تبریز

هتل ائل گلی تبریز

هتل زیبای ائل گلی که در نزدیک پارک ائل گلی واقع شده است مکانی بی نظیر برای استراحت و البته دسترسی به جاذبه های دیدنی شهر تبریز است. هتل مذکور از 179 اتاق، استخر خصوصی، پارکینگ اختصاصی، سرویس 24 ساعته و باشگاه بدن سازی برخوردار است. شما می توانید از اینترنت و صبحانه رایگان در هتل ائل گلی لذت ببرید و وعده های غذایی ناهار و شام را در رستوران گردان این هتل میل نمایید.

هتل ائل گلی در نقطه مرتفعی از شهر تبریز قرار گرفته است. رستوران گردان این هتل در طبقه آخر چشم انداز وسیعی از شهر را در مقابل دیدگان شما قرار می دهد. شما می توانید همراه با صرف غذاهای خوشمزه از ارتفاع بالا به منظره زیبای شهر تبریز نیز واقف باشید.

جمع بندی؛ رزرو هتل در تبریز

شهر زیبا، باستانی و با اصالت تبریز مکانی بی نظیر و مقصد سفر بسیاری از اقوام ایرانی است. برای سپری کردن اوقات سفر در این شهر انتخاب های متنوعی پیش روی مسافران قرار دارد. هتل های 5 ستاره تبریز چه با معماری مدرن و لوکس همچون هتل لاله پارک تبریز و چه با شکل و شمایل طبیعی همچون هتل صخره ای کندوان خاطرات خوبی از سفر در تبریز را برایتان رقم خواهند زد.

برای  رزرو هتل در تبریز می توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی بهترین سایت رزرو هتل و خرید آنلاین بلیط هواپیما در ایران است. شما می توانید پیش از سفر و برای انتخاب و رزو هتل با مشاورین فلای تودی در ارتباط باشید. همچنین آخرین اخبار سفرهای هوایی داخلی و خارجی را از طریق این سایت دریافت کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 18 =

پراپ تریدینگ

کمان