شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
کد خبر : 11356

معاملات منفی «شستا» و «فارس» مانع از رشد شاخص بورس نشد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با رشدی 0.6 درصدی مجددا در مدار صعود قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن نیز در ادامه روند مثبت روز گذشته خود بیش از 1.7 درصد افزایش یافت. در جریان معاملات امروز سه نماد کگل، خودرو و اخابر بیشترین تاثیر را

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با رشدی 0.6 درصدی مجددا در مدار صعود قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن نیز در ادامه روند مثبت روز گذشته خود بیش از 1.7 درصد افزایش یافت.

در جریان معاملات امروز سه نماد کگل، خودرو و اخابر بیشترین تاثیر را در مثبت شدن شاخص کل بورس داشتند و معاملات منفی فارس و فملی نتوانست مانع از رشد مثبت شاخص کل شود. این در حالی بود که ارزش کل معاملات امروز بورس نیز با حدود 15 درصد رشد به بیش از 12 هزار میلیارد تومان رسید.

امروز همچنین گروه خودرویی مطابق با روزهای گذشته پر معامله‌ترین گروه بورس بود و گروه فراورده‌های نفتی نیز به جای گروه فلزات اساسی دومین گروه پرطرفدار امروز بورس بودند.

در معاملات امروز که با افت 5 هزار واحدی شاخص کل آغاز شد، معاملات نمادهای شاخص‌ساز اکثرا در محدوده نزدیک به صفر انجام شد ولی اکثر نمادها در گروه‌های دارویی و مواد غذایی سبزپوش بودند. با توجه به روند معاملات پیش‌بینی می‌شود که بازار سهام معاملات فردا را نیز با روند مثبتی آغاز کنند، هر چند ممکن است عبور از سطح یک میلیون و 500 هزار واحدی در معاملات فردا کار سختی باشد.

منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید: چرا سهم‌های کوچک بورس پرمشتری شد؟

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان