شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر : 80011

مزایای حساب پی پال و افتتاح حساب در سریع ترین زمان

مزایای حساب پی پال و افتتاح حساب در سریع ترین زمان
نوین پرداخت با ارائه خدمات خرید آنلاین پرفکت مانی و خرید پی پال با کمترین میزان کارمزد به متقاضیان پرداخت بین المللی کمک می‌کند تا به هر جایی از جهان که می‌خواهند پول ارسال کنند. حتی اگر حساب پی پال هم نداشته باشید، نوین پرداخت برای شما افتتاح حساب خواهد کرد و از آن پس می‌توانید به کمک پشتیبانی 24 ساعته، سرعت بالا در پردازش و کارمزد کم پرداخت‌های بین المللی خود را به راحتی انجام دهید.

به گزارش شهر بورس، پی پال یک شرکت پرداخت آنلاین جهانی است که به کاربران خود اجازه می‌دهد به راحتی برای دوستان، خانواده، همکاران تجاری و … در هر نقطه‌ای از جهان پول ارسال کنند. PayPal که در سال 1998 تأسیس شد، یکی از شرکت‌های اصلی پرداخت اینترنتی محسوب می‌شد که رفته رفته در سال 2002 توسط eBay خریداری شد.

در سال 2015، PayPal از eBay جدا شد و امروزه به عنوان یک شرکت تجاری جداگانه باقی مانده است. راه‌اندازی PayPal رایگان است و به راحتی می‌توانید این حساب را به یک حساب بانکی، کارت نقدی یا کارت اعتباری برای انتقال پول به دیگران پیوند دهید. اگر می‌خواهید بدانید که خرید پی پال چه مزایایی دارد با ما همراه شوید!

پی پال چیست؟

پی پال چیست؟

وب‌سایت و اپلیکیشن پی پال به افراد مختلف این امکان را می‌دهد تا پرداخت‌های خود را به صورت آنلاین انجام دهند. برای ارسال و انتقال پول از طریق پی پال، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. راه اندازی یک حساب کاربری با پی پال رایگان است و فقط به آدرس ایمیل و برخی اطلاعات اولیه نیاز دارد.

زمانیکه که حساب پی پال خود را افتتاح می‌کنید، درست بعد از خرید پی پال می‌توانید به هر شخص دیگری که دارای حساب پی پال است، پول بفرستید و پول دریافت کنید. اگر می‌خواهید به دوستی که حساب پی پال ندارد پول انتقال دهید، او همیشه این امکان را دارد تا به صورت رایگان حساب کاربری ایجاد کند و سپس تراکنش‌های خود را انجام دهد.

ارسال پول برای خانواده و دوستان رایگان است، اگرچه خوب است بدانید که PayPal هزینه پردازش کمی را برای ارسال پول به خرده فروشان یا به عنوان بخشی از یک معامله تجاری دریافت می‌کند.

با Venmo آشنا هستید؟ PayPal در واقع Venmo را در سال 2013 خریداری کرد، یکی دیگر از خدمات پرداخت آنلاین همتا به همتایی است که شهرت بسیاری در پرداخت‌های اعتباری دارد و می‌توان گفت که مثل خرید آنلاین پرفکت مانی می‌ماند. این بدان معنی است که صرف نظر از اینکه از PayPal یا Venmo استفاده می‌کنید، پرداخت آنلاین شما توسط همان شرکت پردازش خواهد شد.

منظور از اعتبار پی پال چیست؟

اعتبار پی پال یک خط اعتباری بین المللی است که می‌توانید از طریق حساب پی پال خود به گردش حساب و کاربران مختلف دسترسی داشته باشید. درست است که با اعتبار PayPal درست مثل خرید آنلاین پرفکت مانی، شما یک کارت اعتباری فیزیکی واقعی در دست ندارید؛ اما در عوض، می‌توانید از حساب اعتباری PayPal خود در هر جایی که این حساب را می‌پذیرد بدون محدودیتی استفاده کنید.

مانند بسیاری از کارت‌های اعتباری، پس از انجام تراکنش‌های مختلف، از شما کارمزد دریافت خواهد شد. همچنین به صورت ماهانه بعد از استفاده از اعتبار PayPal، درست مانند یک کارت اعتباری معمولی، می‌توانید صورتحساب دریافت کنید.

منظور از اعتبار پی پال چیست؟

خرید پی پال و مزیت پی‌پال کش

PayPal Cash حسابی است که موجودی PayPal شما را ذخیره نگه می‌دارد و به عنوان یک ویژگی کاربردی در سال 2019 معرفی شد. وقتی شخصی از طریق PayPal برای شما پول می‌فرستد، می‌توانید انتخاب کنید که آیا اعتبارتان را به حساب بانکی خارجی خود منتقل کنید یا در حساب PayPal Cash خود نگه دارید. همچنین خوب است بدانید که می‌توانید از هر پولی که در حساب PayPal Cash خود دارید برای ارسال آن به خانواده و دوستان یا در برخی موارد برای خرید بدون نیاز به اتصال به حساب بانکی خارجی کمک بگیرید. همچنین می‌توانید از موجودی نقدی خود برای پرداخت از طریق Google Pay یا Samsung Pay استفاده کنید.

PayPal چگونه کار می کند؟

پی پال به عنوان یک پلتفرم خدماتی برای تسهیل تراکنش بین دو نفر (یا کسب و کار) عمل می‌کند. اگر به دنبال انتقال پول به دوستان و خانواده هستید، هیچ هزینه‌ای برای شما وجود نخواهد داشت. اگر به‌عنوان بخشی از خرید یا پرداخت بین المللی از یک فروشگاه یا… پول ارسال می‌کنید، PayPal قبل از واریز موجودی به گیرنده، هزینه پردازش/تراکنش کمی را از مبلغ انتقال دریافت می‌کند.

اگر صاحب کسب و کاری هستید که به دنبال استفاده از PayPal به عنوان روشی برای پرداخت اعتباری هستید، باید ابتدا یک حساب تجاری PayPal ایجاد کنید. با وجود این که می‌توانید با یک حساب شخصی پی‌پال خرید و فروش کنید، اگر صاحب کسب‌وکاری هستید که به دنبال راهی ساده برای پرداخت ارزی به خارج کشور و کارمندان خود هستید، قطعاً برایتان حساب تجاری PayPal منطقی‌تر می‌باشد. هر دو نوع حساب پی پال محافظت در برابر کلاهبرداری، امنیت پیشرفته و رمزگذاری را برای همه تراکنش‌ها فراهم می‌کند.

مزایای PayPal

در اینجا به برخی از مزایای PayPal اشاره می‎کنیم که عبارتند از:

  • استفاده از PayPal آسان است (این حساب یک راه حل بسیار ساده برای ارسال پول به دوستان، خانواده و مشاغل است)
  • استفاده از PayPal تامین کننده سطح بیشتری از امنیت و جلوگیری از کلاهبرداری را به متقاضی می‌دهد. اگر با استفاده از PayPal برای خریدی اعتبار پرداخت کنید که در نهایت تقلبی باشد، PayPal می تواند به بازگرداندن پول شما کمک کند.
  • پی پال اطلاعات بانکی و کارت اعتباری شما را رمزگذاری می‌کند و این اطلاعات را ایمن نگه می‌دارد.
  • هیچ هزینه‌ای برای ارسال پول به دوستان و خانواده تحت عنوان کارمزد وجود ندارد.

مزایای PayPal

نوین پرداخت راه حلی جذاب برای افتتاح حساب پی پال

نوین پرداخت با ارائه خدمات خرید آنلاین پرفکت مانی و خرید پی پال با کمترین میزان کارمزد به متقاضیان پرداخت بین المللی کمک می‌کند تا به هر جایی از جهان که می‌خواهند پول ارسال کنند.

حتی اگر حساب پی پال هم نداشته باشید، نوین پرداخت برای شما افتتاح حساب خواهد کرد و از آن پس می‌توانید به کمک پشتیبانی 24 ساعته، سرعت بالا در پردازش و کارمزد کم پرداخت‌های بین المللی خود را به راحتی انجام دهید. وب‌سایت و اپلیکیشن پی پال به متقاضیان مختلف این امکان را می‌دهد تا پرداخت‌های خود را به صورت آنلاین با فروشگاه‌های مختلف یا با دیگر افراد حقیقی و حقوقی انجام دهند.

برای ارسال و انتقال پول از طریق پی‌پال، همانطور که گفته شد باید حساب کاربری خود را ایجاد کنید. مهم‌ترین نکته این است که راه اندازی یک حساب کاربری پی پال کاملاً رایگان است و فقط به یک آدرس ایمیل و برخی اطلاعات اولیه نیاز دارد. از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید، از شما سپاسگزاریم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − هشت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان