شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر : 59960

مرسدس بنز انتظار ۱۵ درصد درآمد بیشتر را می‌کشد

مرسدس بنز انتظار ۱۵ درصد درآمد بیشتر را می‌کشد

مرسدس بنز با وجود مسائل مربوط به زنجیره تامین، افزایش درآمد ۱۵ درصدی خود در بخش خودروسازی را پیش بینی کرده است.

به گزارش شهر بورس، مرسدس بنز به تازگی اعلام کرده که انتظار دارد درآمد کل سال این شرکت خودروسازی حداقل ۱۵ درصد بالاتر از سطح سال گذشته باشد. علاوه بر این پیش بینی حاشیه سود خود را برای بخش خودرو افزایش داد که درآمد تقریباً سه برابری نسبت به دوران قبل از همه گیری کرونا در سه ماهه سوم را نشان می‌دهد.

براساس گزارش باشگاه خبرنگاران، این خودروساز اکنون برای امسال انتظار ۱۳ تا ۱۵ درصد بازده فروش تعدیل شده برای بخش خودرو‌ها و ۹ تا ۱۱ درصد برای وانت‌های مرسدس بنز را دارد. این ارقام پیش از این ۱۲ تا ۱۴ درصد و ۸ تا ۱۰ درصد بودند.

افزایش قابل توجه سودآوری در این خودروساز لوکس پس از آن اتفاق می‌افتد که در سال ۲۰۲۰ این شرکت برای کاهش هزینه‌های ثابت، سرمایه و هزینه‌های تحقیق و توسعه متعهد شد


بیشتر بخوانید: گرانی خودرو نتیجه عرضه قطره‌چکانی خودروسازها

بر اساس بیانیه اخیر این شرکت، در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ در آمد این شرکت از بخش خودرو ۱.۴ میلیارد یورو از مجموع ۲۳.۵ میلیارد یورویی بوده، اما در سه ماهه امسال، این رقم ۴.۰۳ میلیارد یورو از ۲۸.۲ میلیارد یورو بوده است. درآمد این گروه از جولای تا سپتامبر به ۵.۲ میلیارد یورو رسید.

تعداد وانت‌های مرسدس بنز با افزایش فروش، به ۱۰۴ هزار دستگاه رسید و فروش ون‌های برقی امسال تا کنون یک سوم افزایش داشته است. البته این شرکت هشدار داد که فشار تورمی بالا و تنگنا‌های مداوم زنجیره تامین، چشم انداز را دشوارتر می‌کند. با این حال در این گزارش انتظار فروش، کمی بالاتر از سال گذشته در سه ماهه چهارم است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان