شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 13753

مردم کدام استان‌ها بیشتر وارد بورس شدند؟

به گزارش شهر بورس، با وجود آنکه بازار سرمایه از مردادماه سال گذشته همانند ماه‌های ابتدایی روندی صعودی نداشته و بر مدار نوسان یا کاهش در حرکت بوده، تعداد کدهای بورسی صادر شده همچنان چشمگیر بود. آمارها حاکی از آن است که تا سال ۱۳۹۱ معادل شش میلیون و ۴۸۸ هزار کد، تا سال ۱۳۹۲

به گزارش شهر بورس، با وجود آنکه بازار سرمایه از مردادماه سال گذشته همانند ماه‌های ابتدایی روندی صعودی نداشته و بر مدار نوسان یا کاهش در حرکت بوده، تعداد کدهای بورسی صادر شده همچنان چشمگیر بود.

آمارها حاکی از آن است که تا سال ۱۳۹۱ معادل شش میلیون و ۴۸۸ هزار کد، تا سال ۱۳۹۲ معادل هفت میلیون و ۳۶۲ هزار کد، تا سال ۱۳۹۳ معادل هفت میلیون و ۹۹۶ هزار کد، تا سال ۱۳۹۴ معادل هشت میلیون و ۸۴۱ هزار کد، تا سال ۱۳۹۵ نیز ۹ میلیون و ۳۴۸ هزار کد، تا سال ۱۳۹۶ معادل ۹ میلیون و ۹۶۵ هزار کد، تا سال ۱۳۹۷ معادل ۱۰ میلیون و ۸۴۴ هزار کد و تا سال ۱۳۹۸ نیز ۱۱ میلیون و ۶۶۵ هزار کد بورسی صادر شده است.

بر این اساس، کدهای بورسی صادر شده تا اواسط اسفند ماه ۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار کد بوده که نسبت به سال ۱۳۹۸، ۲۵ میلیون و ۱۳۵ هزار کد افزایش یافته است.

البته بخشی از کدهای بورسی صادر شده متعلق به مشمولین سهام عدالت است که با توجه به آزادسازی این سهام نیاز بود سجامی شوند و کد بورسی دریافت کنند.

همانطور که ذکر شد، تعداد نفرات سجامی شده در خراسان رضوی نسبت به استان های دیگر بیشتر و در قم نسبت به استان های دیگر کمتر بوده است. تهران نیز با ۴۹۹ هزار و ۴۸۲ کد، در رتبه دوم قرار دارد.

منبع: خبرآنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان