شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۵۳
کد خبر : 3242

شاخص آماده ورود به کانال ۱ میلیون واحدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز سه‌شنبه اگر چه گروه خودرویی همچنان با فشار عرضه مواجه است اما صف ‌های خرید سنگین در برخی نمادهای شیمیایی و بانکی موجب شده تا احتمالا شاخص امروز شروعی سبز داشته باشد. در فرایند سفارش ‌گذاری در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام امروز،

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز سه‌شنبه اگر چه گروه خودرویی همچنان با فشار عرضه مواجه است اما صف ‌های خرید سنگین در برخی نمادهای شیمیایی و بانکی موجب شده تا احتمالا شاخص امروز شروعی سبز داشته باشد.

در فرایند سفارش ‌گذاری در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام امروز، سه نماد شپنا، وآیند و ورازی به ترتیب با ۳۱۸، ۲۹۱ و ۱۷۷ میلیون ، بیشترین حجم صف خرید را به خود اختصاص داده ‌اند و در طرف عرضه دو نماد خگستر و وساپا صف فروشی چند صد میلیونی دارند .

بورس در حالی معاملات امروز خود را از دقایقی دیگر آغاز خواهد کرد که روز گذشته شاخص کل با رشدی ۱۷ هزار واحدی ، مجددا حرکت صعودی خود به سمت ابرکانال یک میلیون واحدی را آغاز کرد. همچنین در جریان معاملات امروز زمان معاملات نماد شستا که تا دیروز خارج از ساعت عادی بورس معامله می‌شود ، به ساعت ۹ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه منتقل شد.

 بیشتر بخوانید :

شاخص بورس به مدار صعود برگشت/ ارزش معاملات ۶۷ درصد بیشتر شد

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + دو =

پراپ تریدینگ

کمان