شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
کد خبر : 10743

سخنگوی قوه قضائیه:

مدیرعامل سابق و متواری بانک پرحاشیه فرابورسی محکوم شد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، غلامحسین اسماعیلی طی نشستی خبری آنلاین اظهار داشت: مبارزه با مفاسد اقتصادی کماکان اولویت نخست دستگاه قضائی است. دادگاه‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی کماکان امر رسیدگی به این پرونده‌ها را عهده‌دار هستند و در این خصوص احکام خوبی صادر شده است. وی افزود: در یکی از استان‌های شمالغرب به

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، غلامحسین اسماعیلی طی نشستی خبری آنلاین اظهار داشت: مبارزه با مفاسد اقتصادی کماکان اولویت نخست دستگاه قضائی است. دادگاه‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی کماکان امر رسیدگی به این پرونده‌ها را عهده‌دار هستند و در این خصوص احکام خوبی صادر شده است.

وی افزود: در یکی از استان‌های شمالغرب به پرونده‌ کارمندان گمرک که رشوه‌های سنگین اخذ کرده بودند، رسیدگی شد و حکم قطعی ۱۰ نفر از متهمان از جمله محکومیت محمدرضا لطفی، اسماعیلی رحمانی و فرزاد فروغ به جرم اخذ رشوه به ۱۰ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق، انفصال موقت از خدمات دولتی، جزای نقدی و انتشار حکم در رسانه‌های ارتباط جمعی صادر شد.

بیشتر بخوانید
ریزش شاخص کل از کانال ۱/۵ میلیونی / بازگشایی فملی بورس را مثبت می‌کند؟

این مقام مسئول ادامه داد: در شیراز مدیرکل سابق ورزش و جوانان به اتهام ۲۸ فقره اخذ رشوه جمعاً به مبلغ ۱.۷ میلیارد تومان به ۱۰ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق، انفصال دائم از خدمات دولتی و پرداخت جزای نقدی محکوم شد. مدیرعامل سابق بانک سرمایه که از کشور فراری بود به داخل استرداد که در زمینه پرونده مفتوح به تحمل ۱۲ سال حبس تعزیری، محرومیت دائم از خدمات دولتی، جزای نقدی و حبس مال تحصیل شده از طریق نامشروع محکوم شد.

اسماعیلی درباره آخرین وضعیت پیگیری پرونده ترور فخری زاده نیز توضیح داد: به رغم اقداماتی که توسط شورای عالی امنیت ملی درحال انجام است، قوه قضائیه در دو عرصه داخلی و بین المللی پیگیری های لازم را ادامه خواهد داد. حسب امر رئیس قوه قضائیه کارگروهی با مسئولیت دادستان کل ایجاد شده و این گروه فعالیت را آغاز کرده است. در سازمان قضایی نیروهای مسلح و در شعب بین الملل دادسرای انقلاب تهران نیز پرونده تشکیل شده و این اقدام تحت تعقیب قرار می گیرد.

منبع: بورس‌پرس

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =

پراپ تریدینگ

کمان