شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 55759

در گفت‌وگو با شهر بورس؛

محمدرضا قنبری: بازار سرمایه به کارهای نرم افزاری نیاز دارد

محمدرضا قنبری: بازار سرمایه به کارهای نرم افزاری نیاز دارد
محمدرضا قنبری مدیرعامل شرکت کارگزاری باهنر گفت: با توجه به تغییراتی که در سیستم اقتصادی و نظام بازار سرمایه وجود دارد بهتر است به کارهای نرم افزاری بیشتر پرداخته شود.

محمدرضا قنبری مدیرعامل شرکت کارگزاری باهنر در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره برگزاری نمایشگاه صنعت مالی، اظهار داشت: با توجه به شرایط بازار و اینکه اقتصاد ما در مرحله رکود تورمی است، بازدید از نمایشگاه و حضور فعالان بازار سرمایه قابل توجه و نمایشگاه از کیفیت خوبی برخوردار بود.
وی با اشاره به فعالیت غرفه شرکت کارگزاری باهنر در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: شرکت کارگزاری باهنر در این نمایشگاه بیشتر در فضای آموزشی فعال بود و به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تحلیل بازار پرداخت.


بیشتر بخوانید:آغاز طرح فروش فوق العاده سایپا از فردا


مدیرعامل شرکت کارگزاری باهنر ادامه داد: غرفه‌های دیگری در نمایشگاه بودند که در بخش نرم افزار فعالیت داشتند. بازار ما به شدت به این فعالیت‌ها نیاز دارد. با توجه به تغییراتی که در سیستم اقتصادی و نظام بازار سرمایه وجود دارد بهتر است به کارهای نرم افزاری بیشتر پرداخته شود.
محمدرضا قنبری یادآور شد: ما در حوزه آموزش و نرم افزار ورود کردیم و پتانسیل‌ها و زیرساخت‌ها را آماده می‌کنیم تا در اوج‌ها و فرودهای بعدی، سهامداران متضرر نشوند و با آگاهی سهم انتخاب کنند تا در هر قیمتی خریدار هر سهمی نباشند و در هر قیمتی فروشنده هم نباشند و با دیدگاه بلندمدت‌تر سهم انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه اصفهان و گروه سرمایه گذاری توکا همواره حامی حقوق سهامداران بوده‌اند، تصریح کرد: کارگزاری باهنر و سبدگردان آتیه توکا به عنوان بازوی مالی گروه فولاد مبارکه در این نمایشگاه به این مهم پرداخته و در راستای گسترش فرهنگ سرمایه گذاری و انجام مسئولیت اجتماعی اولویت را به برگزاری کارگاه‌ها و جلسات تحلیلی اختصاص دادند.
محمدرضا قنبری گفت: ما در گروه‍‌های مالی که از شرکت‌های سرمایه گذاری توسعه توکا، کارگزاری باهنر، سبدگردان آتیه توکا و صندوق بازارگردانی فولاد مبارکه تشکیل شده و چشم فولاد مبارکه در بازار سرمایه است سعی داریم بسته خدمات کاملی را از آموزش و تحلیل ارائه کنیم تا روش‌های سرمایه گذاری غیرمستقیم را برای تامین و حفظ منافع فعالان بازار به ارمغان بیاوریم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان